تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش رئیس مجلس یازدهم به اظهارات ترامپ

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش دونالد ترامپ با انتشار توئیتی از ایران برای آزادی مایکل وایت تشکر کرد و اظهار کرد که پس از توافق بر سر آزادی زندانیان با ایران، می‌شود بر سر مسائل دیگر نیز به توافق رسید.

محمدباقر قالیباف رئیس دور یازدهم مجلس شورای اسلامی در واکنش به توئیت دونالد ترامپ و اظهارات او توئیتی را منتشر کرد. قالیباف با انتشار آیه‌ای از قرآن و ترجمه آن، به سفارش خداوند در این آیه برای سازش نکردن با دشمنان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: واکنش محسن رضایی به درخواست مذاکره از سوی ترامپ

در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط رئیس مجلس یازدهم را مشاهده می‌کنید:

" «فَلا تَهِنُوا وَ تَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَ اللَّهُ مَعَکُمْ وَ لَنْ یَتِرَکُمْ أَعْمالَکُمْ» مبادا در مبارزه کوتاهی کنید و به کافران پیشنهاد سازش دهید. شما بالاترید، چون خدا با شماست و مطمئن باشید نتیجۀ اعمالتان (مقاومت) را بی‌کم‌وکاست به شما می‌دهد. "

واکنش رئیس مجلس یازدهم به اظهارات ترامپ

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش رئیس مجلس یازدهم به اظهارات ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..