تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم همکاری بخش‌ دولتی و خصوصی برای بهبود گردشگری جهانی

شروع مجدد گردشگری - پیام زوراب پولولیکاشویلی، دبیر کل سازمان جهانی گردشگریبه گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تراول دیلی نیوز، دبیر کل سازمان جهانی گردشگری در قالب پیامی با تأکید بر لزوم شروع مجدد گردشگری، همکاری بخش‌های دولتی و خصوصی فعال در صنعت گردشگری را یکی از مبانی اساسی برای بهبود وضعیت گردشگری جهان دانست.

در پیام زوراب پولولیکا شویلی دبیر کل سازمان جهانی گردشگری چنین آمده است:

«امروز همه ما در سطح محلی و جهانی با بحرانی مواجه شده‌ایم که اهمیت تصمیم گیری صحیح را در زمان مناسب نشان ما داد.

ما گردشگری جهانی را پس از چندین هفته کار سخت و متعهدانه مجدداً فعال می‌کنیم. بحران شیوع ویروس کرونا همه ما را تحت تأثیر قرار داده است. بسیاری از افراد در هر سطح از بخش گردشگری، فداکاری کردند و در این دوره بحرانی از کار خود نگذشتند. ما حالا با هدایت سازمان جهانی گردشگری متحد شدیم تا تخصص و توانایی‌ خود را به اشتراک بگذاریم. ما در کنار هم قوی‌تر هستیم.

در مرحله اول، بحران کرونا سازمان جهانی گردشگری را به منظور ارزیابی تأثیر احتمالی کووید ۱۹، کاهش خسارت به اقتصاد‌ دنیا و محافظت از مشاغل متحد کرد. اکنون که به مرحله دیگر اقدام برای بهبود وضعیت گردشگری می‌رویم، سازمان جهانی گردشگری دوباره اعضای خود را هدایت و متحد می‌کند.

هفته گذشته، پنجمین جلسه کمیته جهانی بحران جهانگردی را تشکیل دادیم. در این جلسه دستورالعمل‌های جهانی سازمان جهانی گردشگری را برای شروع مجدد کار تدوین کردیم. این سند مهم نقشه راه و اولویت‌های ما از ارائه نقدینگی برای مشاغل آسیب پذیر تا باز کردن مرز‌ها و هماهنگی پروتکل‌ها و رویه‌های جدید بهداشتی را برای بخش گردشگری در ماه‌های چالش برانگیز ارائه می‌دهد. در عین حال، ما همچنان اقداماتی را برای ارتقا و پایداری صنعت گردشگری انجام می‌دهیم. دولت‌ها و مشاغل به طور فزاینده‌ای در کنار ما هستند، زیرا ما برای ساخت گردشگری جدید تلاش می‌کنیم.

سازمان جهانی گردشگری همچنین در تلاش است تا اطمینان حاصل کند گردشگران در چشم انداز بخش گردشگری سهیم هستند. مشارکت ما با سی. ان. ان اینترنشنال (CNN International) پیام مثبت ما را به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان خواهد رساند. یکی از اهداف ما از راه اندازی هشتک سفر فردا (#TravelTomorrow) افزایش امید و اراده است.»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم همکاری بخش‌ دولتی و خصوصی برای بهبود گردشگری جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..