تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شانس قهرمانی استقلال از زبان رضا حسن‌زاده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا حسن زاده مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال که حالا قبای مربیگری به تن دارد و مدت‌هاست تیم‌های مختلف از رده آکادمی باشگاه استقلال را تمرین می دهد، از شرایط این تیم در رده بزرگسالان راضی به نظر می‌رسد. با او گپ کوتاهی زدیم که می خوانید: 
*اوضاع تیم به نظرتان در ادامه فصل چطور خواهد بود؟ 
تا جایی که من می دانم تمرینات تیم بزرگسالان با حضور همه بازیکنان از جمله میلیچ و دیاباته که حرف‌های زیادی در مورد عدم بازگشت شان به گوش می‌رسید، آغاز شده و حالا این تیم می‌تواند به عنوان مدعی به لیگ برگردد. البته من هنوز نظر خوبی در مورد آغاز مجدد رقابت‌ها ندارم ولی با این حال معتقدم همین که چرخ لیگ راه می افتد، خبر خوبی برای فوتبال ایران است. به هر حال تصمیمی است که گرفته شده و باید همه پایبند قانون باشند
*شما هم مخالف ادامه لیگ بودید؟ 
بله این موضوع را بارها در مصاحبه هایم اعلام کردم و امیدوارم فرد یا افرادی قربانی ادامه بازی‌ها نشوند چون خیلی از باشگاه‌ها مخالف ادامه لیگ هستند. از سوی دیگر آرزو می کنم استقلال بتواند در ادامه فصل درخشش خاصی از خود نشان بدهد.
*استقلال شروع بدی داشت اما در ادامه خوب بود. در این مورد صحبت می کنید؟ 
بله، صد در صد از ابتدای فصل هم دیدیم که استقلال چه تیم خوب و پخته ای بود. البته اگر استراماچونی باز هم اجازه کار پیدا می کرد، بدون تردید کلی رکورد را در فوتبال ایران می شکست و خیلی اتفاقات مثبت برای استقلال می افتاد که تاریخی می شد اما به هر حال برخی نخواستند او را در این تیم ببینند و کار به جدایی کشید تا فرهاد مجیدی آمده و کار را به دست گرفت. 
*فرهاد پتانسیل موفقیت را دارد؟ 
شک نکنید مجیدی با این تیم می‌تواند قهرمانی‌های بیشتری به دست بیاورد.


*خیلی ها در مورد قدرت خط حمله استقلال حرف می زنند و به این پست امیدوارند. نظر شما در این باره چیست؟ 
با حضور دیاباته، قائدی و امیر ارسلان مطهری خط حمله این تیم واقعا قدرتمند شده و هر استقلالی باید به چنین خط حمله ای افتخار کند. امیدوارم در بازگشت به لیگ، همه بازیکنان در بهترین شرایط روحی، روانی و بدنی خود باشند و بتوانند بهترین عملکرد را به خصوص خط حمله نشان بدهند. من هم به این خط حمله امیدوار هستم. 
*گفته می‌شود از این تیم تعدادی از بازیکنان هم لژیونر می شوند. فکر می‌کنید این اتفاق رخ بدهد؟
به هر حال لژیونر شدن تنها برای بازیکن یا باشگاه خوب نیست بلکه برای کل فوتبال ایران خوب است چون هرچقدر تعداد بازیکنان ایرانی در اروپا افزایش پیدا کند، هم تیم ملی منتفع می‌شود و هم ارزآوری صورت می‌گیرد. نسل های بعدی هم می توانند شرایط برای حضور در جمع بهترین تیم‌های اروپایی پیدا کند. فکر می‌کنم استقلال چند بازیکن برای لژیونر شدن داشته باشد اما نکته مهم این است که این باشگاه اهداف بزرگی مثل قهرمانی آسیا را دنبال می کند و نباید به یکباره تضعیف شود. مدیران باشگاه بهترین تصمیم را برای بازیکنان این تیم می گیرند. 
*این همه اصرار در مورد بازگشت به لیگ از سوی باشگاه پرسپولیس به نظر شما منطقی است؟
ما در این مورد حرف های زیادی زدیم و خودمان هم خسته شده ایم. به هرحال همان طور که گفتم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تصمیم به برگزاری بازی‌ها دارند و می خواهند که این اتفاق رخ دهد اما این طور نیست که از همین حالا قهرمان رقابت‌ها مشخص شده باشد. من فکر می‌کنم همین حالا استقلال شانس قهرمانی دارد و باید با جنگیدن بیشتر، این شانس را از آن خود کند تا در ادامه بازی ها به برتری قانع کننده ای برسد و کارهای بزرگی انجام بدهد. استقلال اگر جام می خواهد، باید با تمام وجودش بجنگد.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شانس قهرمانی استقلال از زبان رضا حسن‌زاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..