تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغو پروژه تولید ماشین‌های پرنده توسط Kitty Hawk

لغو پروژه تولید ماشین‌های پرنده توسط Kitty Hawkبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پروژه Flyer، اولین پروژه ماشین پرنده شرکت Kitty Hawk لغو شد. این شرکت در وبلاگ خود اعلام کرده است که این پروژه را لغو کرده است تا تمرکز خود را روی هواپیمای Heaviside خود بیشتر کند. بر اساس گزارش TechCrunch، شرکت Kitty Hawk بیشتر تیم ۷۰ نفره Flyer را کنار می‌گذارد و چند کارمند از این تیم به پروژه Heaviside منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: خداحافظی مدیر عامل تسلا از توئیتر!

ماشین پرنده Flyer اصلی که در سال ۲۰۱۷ به نمایش گذاشته شد، یک وسیله نقلیه تک سرنشینی بود که شبیه موتورسیکلت مخصوص پرواز بود. Kitty Hawk یک سال بعد، نسخه جدیدی را معرفی کرد در حالی که این وسیله نقلیه تک سرنشین باقی مانده بود، هواپیمای ۲۵۰ پوندی به‌روز شده بیشتر شبیه به ترکیبی از هواپیمای بدون سرنشین و هواپیمای نمایشی بود. این شرکت تأکید کرده است که خلبانی این هواپیما بسیار آسان است و بعد از دو ساعت آموزش، هر کسی می‌تواند آن را به پرواز درآورد. در طول مدت اجرای پروژه، شرکت کیتی هاوک ۱۱۱ دستگاه Flyer را ساخت و بیش از ۲۵ هزار پرواز با خدمه و بدون سرنشین را انجام داد.

متأسفانه، این شرکت نتوانست راهی برای تبدیل این پروژه به یک سرمایه‌گذاری پایدار پیدا کند. سباستین ترون، مدیر کیتی هاوک به TechCrunch گفت: هر چقدر هم که سخت به نظر می‌رسید، نتوانستیم راهی برای یک تجارت عملی پیدا کنیم. این شرکت پروژه دیگری به نام Cora داشت که تاکسی‌های مستقل دو نفره را توسعه داد. از آنجا که این پروژه به یک سرمایه‌گذاری مشترک با بوئینگ تبدیل شد، که به زودی جابجایی مسافر در نیوزیلند را انجام می‌دهد، Heaviside تنها ابتکار عمل شناخته شده آن در حال حاضر است.

لغو پروژه تولید ماشین‌های پرنده توسط Kitty Hawk

کیتی هاوک در سال ۲۰۱۹، Heaviside، هواپیمای تمام الکتریکی خود را معرفی کرد. مانند Flyer، این یک وسیله نقلیه یک نفره است که قادر به برخاستن و فرود عمودی مانند هلیکوپتر است، اگرچه تصور می‌شود ۱۰۰ برابر ساکت باشد. در اعلامیه آن آمده است: ما به جلو پیش می‌رویم، ما به عنوان پلتفرم اصلی خود در Heaviside دو برابر می‌شویم، اما ما هرگز بدون راه‌اندازی و یادگیری از Flyer و تیم شگفت انگیز افرادی که آن را ساختند و اداره می‌کردند، به اینجا نمی‌رسیدیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغو پروژه تولید ماشین‌های پرنده توسط Kitty Hawk»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..