تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال پشتیبانی iPad Pro 2021 از شبکه 5G

احتمال پشتیبانی iPad Pro 2021 از شبکه 5Gبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی اطلاعاتی از سوی یکی از فاش کنندگان اطلاعات سخت افزاری تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد تبلت بعدی شرکت اپل یعنی iPad Pro 2021 از مودم Snapdragon X55 5G Qualcomm استفاده خواهد کرد و می‌تواند از شبکه 5G پشتیبانی کند. در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، تبلت بعدی اپل خواهد توانست از فرکانس 60Hz و قابلیت سریع mmWave 5G بهره ببرد که تجربه استفاده از اینترنت 5G را برای بسیاری از کاربران لذت بخش‌تر می‌کند.

بنابر اعلام تیم L0vetodream تبلت جدید شرکت اپل می‌تواند از نمایشگرهای Mini-LED استفاده کند. براساس اطلاعات به دست آمده از اپل، این شرکت علاقه زیادی به استفاده از نمایشگرهای Mini-LED دارد چرا که این نوع نمایشگرها عملکردی مشابه نمایشگرهای OLED دارند و می‌توانند نوردهی مناسب‌تر و همچنین طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها را نسبت به نمایشگرهای فعلی استفاده شده در محصولات اپل ارائه دهند.

احتمال پشتیبانی iPad Pro 2021 از شبکه 5G

علاوه بر این iPad Pro بعدی احتمالا از پردازنده A14X بهره خواهد برد و انتظار می‌رود این تبلت در سه ماهه اول یا دوم سال ۲۰۲۱ رونمایی شود. تیم L0vetodream در توئیتر فعالیت دارد و مشخص نیست که از چند نفر تشکیل شده است، اما اخیرا این حساب توئیتری اطلاعاتی درباره محصولات جدید اپل منتشر کرده بود که بسیاری از آن‌ها به حقیقت پیوست و از میان اطلاعات فاش شده از سوی این تیم می‌توان به عرضه شدن آیفون SE در سه رنگ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: استفاده Noghty Dog از قابلیت‌های توئیتر برای مقابله با لودهندگان داستان The Last of Us 2

با این حال هنوز شرکت اپل درباره نسل بعدی تبلت خود حرفی نزده است و مشخص نیست که این تبلت از چه قابلیت‌هایی پشتیبانی می‌کند و چه زمانی قرار است این تبلت معرفی شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این تبلت باید تا زمان انتشار رسمی اطلاعات آن از سوی اپل منتظر ماند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال پشتیبانی iPad Pro 2021 از شبکه 5G»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..