تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأخیر در برگزاری برنامه Future Games در حمایت از اعتراضات در آمریکا

تأخیر در برگزاری برنامه Future Games در حمایت از اعتراضات در آمریکابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه بازی‌های آینده (Future Games Show) در حمایت از اعتراضات خواستار عدالت و تغییر در مورد قتل شهروند سیاه‌پوست آمریکایی به دست پلیس در تاریخ دیگری یعنی ۱۳ ژوئن برگزار خواهد شد. مسئولان برگزارکننده این برنامه بزرگ در عرصه بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرده‌اند درست است که از این تعویق در برگزاری برنامه پشیمان خواهند شد، اما در حال حاضر صدا‌های دیگری باید شنیده شوند. در پی این اعتراضات، سایت PC Gaming هم اعلام کرده است که برنامه PC Gaming Show هم تا ۱۳ ژوئن به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: حمایت سونی، مایکروسافت و دیگر شرکت‌های بزرگ از سیاه‌پوستان

هر دو برنامه قرار بود روز شنبه، ۶ ژوئن برگزار شوند. البته هیجان به اشتراک گذاشتن افشاگری‌های منحصر به فرد، شیرجه‌های عمیق در آینده بازی‌های رایانه‌ای، مصاحبه با برنامه نویسان و میزگرد با بسیاری از بزرگترین و درخشان‌ترین استعداد‌های بازی هنوز در این دو نمایش باقی خواهد ماند تا زمانی که آن‌ها برگزار شوند.

یکی از کسانی که مسئولیت برگزاری نمایش پیش روی بازی‌های رایانه‌ای بازی‌های آینده را بر عهده دارد، گفته است: در حالی که همه ما هیجان‌زده هستیم تا اولین برنامه بازی‌های آینده را برای شما به ارمغان بیاوریم، احساس می‌کنیم همین حالا فضایی برای مکالمات مهم‌تر باید گذاشت. این زمانی است که صنعت ما در کنار جنبش زندگی سیاه‌پوستان اهمیت دارد می‌ایستد و ما مفتخریم که این کار را انجام دهیم.

تأخیر در برگزاری برنامه Future Games در حمایت از اعتراضات در آمریکا

با این حال، دو رویداد مهم دیگر به دلیل اعتراضات گسترده در آمریکا به دلیل قتل شهروند سیاه‌پوست آمریکایی به تعویق افتاد. گفتنی است، پیش از این شرکت سونی به دلیل حمایت از اعتراضات در آمریکا، مراسم رونمایی از بازی‌های کنسول نسل بعدی خود را به تعویق انداخته است. برنامه بازی‌های آینده قرار بود در تاریخ ۶ ژوئن توسط سایت GamesRadar به صورت زنده از طریق لایو استریم‌های گوناگون پخش شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأخیر در برگزاری برنامه Future Games در حمایت از اعتراضات در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..