تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش محسن رضایی به درخواست مذاکره از سوی ترامپ

واکنش محسن رضایی به درخواست مذاکره از سوی ترامپبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پستی را در صفحه توئیتری خود درباره درخواست جدید ترامپ برای مذاکره با ایران منتشر کرده است. محسن رضایی در توئیت خود اعلام می‌کند که آمریکا فعلا دچار درگیری‌های داخلی است و باید ابتدا مشکلات داخلی خود را رفع کند، اما پس از رفع مشکلات داخلی نیز مذاکره با این دولت ضرر خواهد داشت.

متن پست وی به این شرح است:

"ترامپ گفته است که اکنون بیایید با من مذاکره کنید. شما از باتلاق خودساخته هم که بیرون بیایید مذاکره باشما سم است. فعلا که در باتلاق هستید."

واکنش محسن رضایی به درخواست مذاکره از سوی ترامپ

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش محسن رضایی به درخواست مذاکره از سوی ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..