تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موبایل‌قاپی به دلیل عادت به سرقت

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی قبل پرونده‌ای با موضوع دستگیری گوشی‌قاپ از کلانتری ۱۲۰ سیدخندان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد که محتویات پرونده حاکی از آن بود که متهمی به نام کیانوش ۲۴ ساله در هنگام سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان توسط مأموران گشت کلانتری دستگیر و همدست وی نیز متواری شده است.

کیانوش پس از تحویل به پلیس آگاهی به ۲۰ فقره سرقت تلفن همراه با همدستی شخصی به نام وحید در مناطق شرق تهران اعتراف کرد. در ادامه بررسی‌ها، مخفیگاه همدست متواری او در محدوده بازار تهران شناسایی شد و پس از اخذ دستور قضائی، وحید نیز در یک عملیات پلیسی دستگیر شد. وحید که دارای سوابق کیفری متعدد در زمینه سرقت به شیوه قاپ‌زنی بود، به کارآگاهان گفت: عادت به سرقت دارم و زمانی که شهروندی را می‌بینم که با تلفن همراه در حال صحبت‌کردن است و حواسش به اطراف نیست، از این فرصت استفاده کرده و موبایلش را سرقت می‌کنم.

متهمان درخصوص سرنوشت اموال مسروقه اظهار کردند گوشی‌های سرقتی را در مولوی به رهگذران می‌فروشند و از فروش اموال سرقتی بیش از ۳۰۰ میلیون ریال به جیب زده‌اند که با تلاش کارآگاهان، تاکنون ۱۶ نفر از مال‌باختگان شناسایی شده‌اند.

منبع:شرق

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موبایل‌قاپی به دلیل عادت به سرقت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..