تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باد وحشت در قلعه توچال

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  ساعت ۱۱:۵۰ شامگاه چهارشنبه ۱۴ خرداد، حادثه واژگونی قلعه بادی در ایستگاه یکم توچال به مأموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک و اورژانس اعلام شد. با اعلام این خبر بلافاصله نیرو‌های امدادی راهی محل شدند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد به‌علت واژگونی بدنه قلعه روی افراد حاضر در محل تعدادی از کودکان و مادران‌شان آسیب دیده‌اند.

سرهنگ مقدسی، رئیس پلیس کوهستان در رابطه با این خبر گفت: به‌علت وزش شدید باد سیم‌های مهارکننده این قلعه که به زمین وصل بودند قطع شده و موجب واژگونی و برگشتن قلعه بادی روی افراد شد. از افرادی که در سرسره بادی حضور داشتند ۵ نفر مصدوم شدند. یک پسر ۵ ساله و یک زن ۳۶ ساله و دو کودک ۱۲ و۱۳ ساله و یک پسر ۶ ساله مصدومان این حادثه بودند. ۴ مصدوم به‌صورت سرپایی درمان شدند، اما پسر ۶ ساله به بیمارستان منتقل شد. متصدی این شهربازی نیز برای بررسی بیشتر ابعاد تخلف و ایمن‌سازی محیط به کلانتری ۱۶۳ ولنجک منتقل شد.

تعطیلی شهربازی
یکی از مدیران روابط عمومی مجموعه توچال نیز گفت: وزش باد شدید باعث پاره شدن یکی از طناب‌های مربوط به سازه بادی و به‌دنبال آن واژگونی قلعه بادی شد. این سازه بادی متعلق و در اختیار بهره بردار مجموعه شهربازی کودک بوده است. به خاطر حادثه‌ای که رخ داده؛ اخطار کتبی به بهره‌بردار این شهربازی داده شده و تا زمانی که مجوز فعالیت دوباره توسط بهره‌بردار گرفته نشود، این سازه متوقف شده و مجموعه شهربازی کودک بدون فعالیت است.

گفتگو با پدر آریا
پسر ۶ ساله‌ای به‌نام آریا در این حادثه دستش آسیب دیده است و در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده است پدر آریا به خبرنگار ما گفت: اواخر شب بود که به همراه پسرم به شهربازی رفتیم. آریا به سمت قلعه بادی رفت تا سوار سرسره شود. ۲ متری از من فاصله نگرفته بود و تقریباً وسط سرسره بود، که باد شدیدی شروع به وزیدن کرد. بچه‌ها در قلعه بادی در حال بازی بودند که ناگهان قلعه بادی از زمین کنده و در هوا معلق شد و بعد هم واژگون روی زمین افتاد.

او ادامه داد: حدود ۱۰ تا ۱۲ بچه در حال بازی بودند که ناگهان سرسره کاملاً چرخید و بچه‌ها یکی یکی پرت شدند. چون آریا وسط سرسره بود و هنوز خیلی بالا نرفته بود به زمین پرتاب شد. بلافاصله بچه‌ام را به بیمارستان بردیم. نصف صورت آریا روی آسفالت کشیده شده و سنگی هم داخل پوست صورتش رفته بود. پزشکان سنگ را درآوردند و مشخص شد که بالای مچ دستش نیز شکسته است که گچ گرفته شد.

منبع: ایران

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باد وحشت در قلعه توچال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..