تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه ربودن طعمه مار پیتون توسط کفتار

مار پیتون به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دنیای حیوانات، شباهت‌های عجیبی به دنیای آدم‌ها دارد. گاهی صحنه‌هایی را در طبیعت می‌بینیم که دقیقا مشابه آن را بار‌ها در زندگی شاهد بوده ایم. در دنیای ما آدم‌ها افراد کفتارخویی هستند که حاصل دست رنج عده‌ای مظلوم را بدون کوچکترین عذاب وجدانی بالا می‌کشند.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است همین اتفاق را در طبیعت و در رویارویی یک مار پیتون با کفتار به تصویر می‌کشد. در حالی که مار پیتون برای بدست آوردن غذای خود تلاش کرده کفتار در موقعیتی مناسب به سمت آن یورش برده و با برداشتن طعمه اش پا به فرار می‌گذارد. در ویدئویی منتشر شده مار پیتون در حال بلعیدن یک آهو (ایمپالا) دیده می‌شود. در این لحظه کفتار در حالی که در اطراف این مار پرسه می‌زند به دنیال فرصتی مناسب برای ربودن طعمه است. لحظاتی بعد کفتار از غفلت مار پیتون استفاده کرده و با حرکتی سریع آهو را از دهان مار بیرون کشیده و فرار می‌کند. در این ویدئو کفتار در حالی که به دوربین فیلمبردار زل زده دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: سرانجام مبارزه سخت دو زرافه!

این اتفاق در پارم ملی «کروگِر»، یکی از بزرگترین مناطق حفاظت شده کشور آفریقای جنوبی رخ داد. یک راهنمای تور با نام «جیسون جوبِر» این ویدئو را با تلفن همراه خود تهیه کرد.

گفتنی است؛ این ویدئو در حالی تبدیل به ویدئویی پربازدید در فضای مجازی شده که چند روز پیش نیز انتشار مجدد ویدئویی در توئیتر که نبرد دو زرافه را به تصویر می‌کشید به ویدئویی داغ تبدیل شده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه ربودن طعمه مار پیتون توسط کفتار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..