تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سواحل پنهان جهان+تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از تراول پلاس بعضی از سواحل جهان همچون جواهر نه تنها از چشم گردشگران بلکه از چشم افراد محلی نیز پنهان مانده‌اند.

ما در این گزارش برخی از سواحل پنهان جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

استان چومپون که در جنوب تایلند قرار گرفته، علی‌رغم داشتن مجموعه‌ای از ۴۰ جزیره و سواحل ماسه‌ای سفید از دید گردشگران پنهان مانده است. محیط این استان برای انجام اقدامات توانبخشی مرجان و سایر ابتکارات سازگار با محیط زیست مناسب است.

دوستداران محیط زیست در بازدید از سواحل علاقه زیادی به دیدن لاک‌پشت‌های دریایی دارند. آنها می‌توانند این لاک‌پشت‌های دوست داشتنی را به دور از ازدحام درسواحل (Playa El Esteron) واقع در قسمت شرقی السالوادور پیدا کنند.

سواحل پنهان جهان+تصاویر

(Anse Georgette) یا جزیره پرزلین واقع در جزیره سیشل (جزیره‌ای در اقیانوس هند و کوچکترین کشور قاره آفریقا) یکی دیگر از سواحل پنهان جهان است. این ساحل غیر طبیعی با ماسه‌های سفید توسعه چندانی نیافته و به تبع آنچنان که باید شناخته نشده است.

جزیره کوجیرا جیما ( Kujira-Jima or “Whale Island)در ژاپن به دلیل شباهت ظاهری به شکل نهنگ با نام جزیره نهنگ شناخته می‌شود. این جزیره خصوصی دور از دسترس و بسیار آرام است.

خلیج بزوکاله (Bozukkale Bay)در مارماریس ترکیه و نوک جنوبی شبه جزیره بوزبورون قرار گرفته است. این خلیج فقط با قایق قابل دسترسی است و فضایی آرام را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

سواحل پنهان جهان+تصاویر

رسیدن به پانتربیچ(Panther Beach)در کالیفرنیا دشوار است. این ساحل دورافتاده که در حدود ۱۰ مایلی سانتاکروز قرار گرفته با امواج توفنده، صخره‌های پرپشت و یک قوس ماسه سنگی طلایی جذابیت‌های زیادی برای گردشگران دارد.

جزیره سیاه در استان پالاوان (یکی از استان‌ها و جزایر کشور فیلیپین) برای اکتشاف در زیر آب مناسب است.

ساحل جزیره سیاه با صخره‌های برجسته وتاریک ایستاده در برابر طبیعت سرسبز و باغ مرجانی رنگارنگ در وسط کشتی جنگی بسیار جذاب و دیدنی است، اما چنان که باید و شاید شناخته نشده است.

سواحل پنهان جهان+تصاویر

برای رسیدن به ساحل نانجیزال در لندز اند انگلستان باید یک مسیر طولانی را پشت سر بگذاریم. این ساحل که به نوعی ایزوله شده است، با داشتن صخره‌های گرانیتی و غار‌ها بسیار جذاب است.

(Punta Aderci) در ایتالیا با صخره‌های چشمگیر جذابیت زیادی برای گردشگران دارد و امکان لذت بردن از فضای آرام را به آن‌ها می‌دهد.
ساحل (Gunung Payung) در بالی یکی از سواحل پنهان جهان است. بازدیدکنندگان این ساحل می‌توانند یک مجموعه معبد بالیو هندو را در حدود ۳۰۰ پله بالاتر از ساحل ببینند.

سواحل پنهان جهان+تصاویر


گردشگران برای رسیدن به ساحل (Playa Mina) در کاستاریکا به یک وسیله نقلیه ویژه نیاز دارند بنابراین فضای این ساحل بسیار آرام است.

ساحل هیرکتیا Hiriketiya Beachدر سریلانکا با طبیعت احاطه شده و یک خلیج کوچک به شکل نعل اسب است.

ساحل هیرکتیا یکی از سواحل پنهان جهان است.

گردشگران می‌توانند با یک کشتی تفریحی از ساحل کیتی میلر واقع در جزیره فیلیپ (جزیره‌ای در ۱۴۰ کیلومتری ملبورن استرالیا) بازدید کنند. آن‌ها می‌توانند در این ساحل علاوه بر دیدن طیف گسترده‌ای از حیوانات دریایی، دماغه کشتی را که در سال ۱۹۰۶ در معرض شلیک قرار گرفته است، ببینند.

ساحل هونوشی در ژاپن و جزیره (Don Pedro) در فلوریدا نیز از سواحل پنهان جهان به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سواحل پنهان جهان+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..