تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت تیمز به زودی از امکان حضور ۳۰۰ نفر در یک ویدیو چت پشتیبانی خواهد کرد

با ادامه‌ی شیوع کرونا بسیاری از کارمندان در سراسر دنیا هم‌چنان مایل به ادامه‌ی کار در خانه هستند. به‌همین دلیل شرکت‌هایی مانند مایکروسافت و زوم شاهد افزایش روزافزون کاربران ابزارهای مکالمات گروهی هستند. افزایش روزانه تقاضا برای ابزارهایی مانند تیمز از شرکت مایکروسافت یا اپلیکیشن‌های مشابه از شرکت‌های دیگر باعث افزایش رقابت بین این شرکت‌ها شده به‌طوری‌که هر کدام سعی می‌کنند ویژگی‌های جدیدی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورند و به این وسیله برتری خود نسبت به دیگران را حفظ کنند.

در پاسخ به نیاز کاربران ردموندی‌ها دست به اصلاحات بسیار خوبی در مایکروسافت تیمز زده‌اند. این شرکت اخیرا ویژگی نمایش تماس تصویری ۳×۳ را به تیمز اضافه کرده است. این ویژگی امکان می‌دهد که از بین تعداد کسانی که در یک ویدیو چت هستند، تصویر ۹ نفر در آن‌واحد نشان داده شود. البته قبلا گزارش داده بودیم که مایکروسافت در حال افزایش این تعداد از ۹ به ۴۹ با استفاده از ویژگی تماس تصویری ۷×۷ است.

حالا باتوجه ‌به نقشه راه مایکروسافت تیمز ، اعلام شده که این شرکت در حال کار روی یک ویژگی جدید است که مشارکت کنندگان در یک مکالمه ویدئویی را از ۲۵۰ به ۳۰۰ نفر افزایش می‌دهد. این شرکت تاریخ دقیقی را برای ارائه این ویژگی مشخص نکرده، اما اعلام کرده این امکان تا آخر این ماه میلادی ارائه خواهد شد:

برای کمک به مشتریان در برقراری ارتباط سریع و رفع برخی نیازها، ما در حال افزایش تعداد شرکت‌کنندگان مجاز در یک نشست تیمز به ۳۰۰ نفر هستیم. ما امیدواریم این امکان را در ماه ژوئن فعال کنیم.

مقاله‌های مرتبط:

 گرچه به‌نظر نمی‌رسد این اتفاق طی چند روز آینده بیفتد اما می‌توان گفت این ویژگی تا آخر ماه ژوئن (اوایل تیرماه) دردسترس خواهد بود.

مایکروسافت تیمز هم‌اکنون بیش از ۷۵ میلیون کاربر روزانه‌ی فعال دارد که ۴۴ میلیون نفر از این تعداد از ماه مارس به تیمز اضافه شده‌ا‌ند. جف تپر معاون ارشد مایکروسافت ۳۶۵ در این مورد گفته بود که «مایکروسافت تیمز از ویندوز بزرگتر خواهد شد».

انتظار می‌رود در روزهای آینده غول نرم‌افزار ویژگی‌های جدید دیگری نیز به تیمز اضافه کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت تیمز به زودی از امکان حضور ۳۰۰ نفر در یک ویدیو چت پشتیبانی خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..