تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوستری از سخنان رهبری درباره کشته‌شدن یک سیاه‌پوست به دست پلیس آمریکا

پوستری از سخنان رهبری درباره کشته شدن یک سیاه پوست به دست پلیس آمریکابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه‌ای در ۱۴ خرداد به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی، به طور زنده با مردم سخن گفته و نکات مهمی را در ارتباط با ادامه دادن راه اولین رهبر انقلاب و همچنین تحولات و تجمعات رخ داده در آمریکا بیان کردند. در همین راستا دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب بخشی از سخنان ایشان درباره واکنش دولت آمریکا به تظاهرات مردم و همچنین قتل فجیع یک سیاه پوست را در قالب یک پوستر منتشر کرده است.

متن موجود در پوستر منتشر شده به این شرح است:

"چیز جدیدی نیست؛ طبیعت آمریکایی این است؛ این کاری است که آمریکا با همه‌ دنیا تا حالا می‌کرد".

پوستری از سخنان رهبری درباره کشته شدن یک سیاه پوست به دست پلیس آمریکا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوستری از سخنان رهبری درباره کشته‌شدن یک سیاه‌پوست به دست پلیس آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..