تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشی بیانات رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد ۹۹

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۴ خرداد ۹۹، روز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مقام معظم رهبری، به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب و جمهوری اسلامی، به طور زنده با مردم سخن گفته و نکات مهمی را در ارتباط با ادامه دادن راه اولین رهبر انقلاب و همچنین تحولات و تجمعات رخ داده در آمریکا بیان کردند و دفتر حفظ و نشر آثار ایشان، بخشی از این بیانات را در فضای مجازی منتشر کرده که در ادامه می‌توانید برخی از آنان را مشاهده کنید.

" ‏رهبر انقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت رحلت امام خمینی(ره): ما امروز و فردای کشورمان به گفتگو از امام بزرگوار احتیاج داریم. امام بزرگوار سال‌ها پس از فقدان ظاهری، در بین ما زنده است و باید زنده بماند و ما از حضور او و معنویّت او و فکر او و انگشت اشاره‌ او بهره‌مند بشویم."

.

"تحول بزرگ
‌ امام این تحول را از شکست رژیم طاغوت بالاتر می‌دانستند...
‌امام خمینی(ره) می‌گفتند تحولی که در روحیه جوان‌ها وارد شده، از غلبه بر رژیم طاغوت بالاتر است؛ چون غلبه بر رژیم طاغوت، غلبه بر طاغوت بود؛ [اما] این تحولی که در جوان‌ها به وجود آمده، غلبه بر شیطان است و شیطان از طاغوت بالاتر است.
⁦⁩ ۱۳۹۹/۳/۱۴"

.

قتل شهروند سیاه‌پوست آمریکایی به دست تعدادی از نیروهای پلیس شهر مینیاپولیس آمریکا که یک هفته پیش رخ داده، تاکنون اعتراضات زیادی را در ایالت‌های این کشور و حتی کشورهای دیگر به همراه داشته است. رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی دیروز خود درمورد نژادپرستی در آمریکا و ظلم ترامپ به سیاهپوستان صحبت‌هایی کردند که منجر به طراحی پوستر زیر توسط دفتر حفظ و نشر آثار ایشان شد.

پوستر ویژه از بیانات امروز رهبر انقلاب و ظلم ترامپ به سیاه‌پوستان.

.

بیشتر بخوانید: واکنش چهره‌های شاخص کشور به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشی بیانات رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد ۹۹»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..