تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت راک استار از اعتراضات مردمی آمریکا

حمایت راک استار از اعتراضات مردمی آمریکابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است که در آمریکا اعتراضات گسترده‌ای علیه نژادپرستی برپا شده و همین موضوع روی بسیاری از شبکه‌های اجتماعی و شرکت‌های بزرگ تاثیر گذاشته است. پس از توئیتر و اسنپ‌چت اکنون نوبت به شرکت Rockstar Games رسیده است، شرکت راک استار اخیرا اعلام کرده که قصد دارد در حمایت از اعتراضات مردمی نسبت به نژادپرستی در آمریکا، به طور موقت و به مدت دو ساعت دسترسی کاربران به بخش آنلاین دو بازی اخیر خود یعنی Grand Theft Auto Online و Red Dead Redemption 2 را قطع کند.

قطع شدن سرورهای دو عنوان مذکور شب گذشته اتفاق افتاد و در حال حاضر این دو بازی به طور کامل در دسترس گیمرها قرار دارند؛ این تصمیم از سوی شرکت راک استار برای اولین بار بود که گرفته می‌شود و قطع شدن سرورهای دو عنوان بزرگ این شرکت باعث شد بسیاری از گیمرها واکنش نشان دهند.

حمایت راک استار از اعتراضات مردمی آمریکا

علاوه بر این شرکت راک استار به کاربران توئیتر خود یک خیریه‌ای را معرفی کرده است تا از این طریق از سیاه‌پوستان و حقوق این افراد حمایت کند. از موسساتی که راک استار آن‌ها را معرفی کرده است می‌توان صندوق دفاع حقوقی و آموزش حقوقی آمریکا، موسسه حمایت از کودکان سیاه و بنیاد اتحادیه آزارهای مدنی را نام برد.

بیشتر بخوانید: جک دورسی پیش از حذف پست خشونت‌آمیز ترامپ از تصمیمات ما باخبر بود

از دیگر شرکت‌های بزرگی که از اعتراضات مردمی آمریکا حمایت کردند، می‌توان به شرکت‌ سونی اشاره کرد که معرفی کنسول خود را از 4 ژوئن تا تاریخی نامعلوم به تاخیر انداخته است. با این حال باید منتظر بود و دید که اعتراضات مردمی آمریکا به چه سرانجامی خواهد رسید و قرار است در آینده چه شرکت‌هایی به جمع شرکت‌های حمایت کننده از اعتراضات مردمی آمریکا بپیوندند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت راک استار از اعتراضات مردمی آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..