تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عنوان Project Cars 3 این تابستان به بازار می‌آید

عنوان Project Cars 3 این تابستان به بازار می‌آیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، استودیوی بازی‌سازی Slightly Mad قصد دارد یک بازی شبیه‌ساز اتومبیلرانی را به نام Project Cars 3 روانه بازار کند. این خبر بعد از انتشار یک تریلر از این بازی منتشر شد، اگرچه قرار نبود به دلیل اتفاقات اخیر در آمریکا، تا مدتی معرفی شود. با این حال Project Cars 3 به نظر می‌رسد یکی از موفق‌ترین بازی‌های شبیه‌ساز اتومبیلرانی باشد که قرار است در تابستان روانه بازار شود.

بیشتر بخوانید: اچ‌پی جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ خود را معرفی کرد

توسعه دهنده این بازی در مصاحبه با Eurogamer گفته است که آن‌ها سومین ورودی این سری بازی را در یک جهت دید متفاوت در مقایسه با دیگر بازی‌های فعال در این زمینه تولید کرده‌اند. اینگونه که از تریلر منتشر شده از Project Cars 3 مشخص است، این بازی قرار است علاوه بر تمرکز روی حالت مسابقه‌ای گذشته، پای خود را فراتر بگذارد و مسابقات اتومبیلرانی را به خیابان‌های شانگ‌های و هاوایی هم بکشاند. این سری از فرنچایز علاوه بر شبیه‌سازی اتومبیلرانی، قرار است دارای ابزار بیشتر برای راهنمایی افرادی است که برای اولین بار است گیم‌پلی Project Cars را تجربه می‌کنند.

پیت موریش، کارگردان این مجموعه اشاره کرده است که ساختار‌ها و حالت‌هایی که به این بازی اضافه شده، برای نگه داشتن پایه اصلی بازی و کمک به افرادی است که در این مرحله وارد بازی‌های جدی مسابقه‌ای می‌شوند و همچنین کمک می‌کنند تا مسیری آشکارتر داشته باشند. علاوه بر این، اهدافی داشته باشند که برای آن‌ها قابل دسترسی باشند و بتوانند با رسیدن به آن اهداف، خود را دلگرم به ادامه مسابقه کنند. برای انجام این کار، PC3 دارای یک حالت مبارزات انتخاباتی جدید خواهد بود که بازیکنان را از طریق ده کلاس مختلف وسایل نقلیه راهنمایی می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا بیشتر به کنترل یک وسیله نقلیه عادت کنند و به آرامی کمک‌های خود را خاموش می‌کنند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عنوان Project Cars 3 این تابستان به بازار می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..