تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای جالب عاشق شدن کارگردان «گشت ارشاد» /علت آتش زدن کارت خانه سینما چه بود؟

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته مهران مدیری میزبان سعید سهیلی کارگردان سینما بود.

در بخشی از گفت و گو سهیلی در پاسخ به مدیری درباره گرفتن اولین سیمرغ برای اولین فیلمش گفت: بله درسته، اما سیمرغ را ندارم چرا که از من دزدیدند!

سهیلی درباره ساخت آثار خود گفت: فیلم‌هایی درباره جنگ ساختم البته سه گانه‌ای داشتم که دو تا از آن‌ها فیلم «مردی شبیه باران» و فیلم «مردی از جنس بلور» را ساختم و یکی از فیلم نامه ها را هنوز دارم که شاید روزی آن را بسازم.

وی افزود:البته در فیلم‌های کمدی و اجتماعی که ساختم، رگه‌هایی از آدم‌های جنگ در آن‌ها وجود دارد.

سهیلی در پاسخ به سوال مدیری درباره آتش زدن کارت خانه سینما گفت: در یکی از برنامه‌ها در اعتراض به برخی از مسائل، کارت خانه سینما و کانون کارگردانان را آتش زدم.

وی افزود: اشتباه من این بود که در لحظه تصمیم گرفتم و عصبی شدم و کارت را آتش زدم. البته هنوز هم همراه خودم دارم، چهار سال پیش این اتفاق افتاد و من همچنان تعلیق هستم. من را از خانه سینما اخراج کردند و من هنوز برنگشته ام. گوش شنوایی وجود نداشت اما با آتش زدن کارت باعث شد برخی از حرف‌ها شنیده شود.

کارگردان گشت ارشاد درباره بازیگر شدن فرزندان خود گفت:عکس‌های بسیاری دارم که در زمان کارگردانی ساعد و سینا کنار من هستند آن‌ها با فضای سینما، بازیگران، نور، صدا، حرکت، لوکیشن بزرگ شدند. نفس کشیدند، اینقدر که در پشت صحنه بودند در مدرسه و فوتبال و خونه نبودند. این تاثیر گذار بود و به این حوزه علاقه‌مند شدند.

سهیلی در پاسخ به سوال همیشگی مدیری درباره ازدواج توضیح داد: ۲۶ ساله بودم، کتابخانه می‌رفتم و کتاب می‌خواندم یکی از مسئولان کتابخانه که برای ناهار می ‌رفت، من جای او می‌نشستم؛ یک روز اتفاقی فایل ها را نگاه کردم و کارت عضویت کتابخانه را دیدم.آنجا یک عکس و یک کارتی را دیدم که از عکس و اسم خوش آمد و باقی ماجرا...(خنده)

سهیلی ادامه داد: همسرم سه لیسانس دارد، فیلم نامه می‌نویسد، البته بسیار کتاب می‌خواند فیلم می‌بیند و اهل تحقیق است.

سهیلی درباره جامعه امروز گفت: جامعه امروز ما سر هر فرصت و بهانه‌ای مردم دو دسته می‌شوند، اما به نظر من باید با هر عقیده و سلیقه‌ای کنار هم باشیم. هیچ کسی را از دایره دوستی خود حذف و ترک نکنیم چرا که مشترکات بسیاری با هم داریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای جالب عاشق شدن کارگردان «گشت ارشاد» /علت آتش زدن کارت خانه سینما چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..