تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز دلتنگی میثم مطیعی برای شهید سلیمانی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، میثم مطیعی مداح آئینی کشور با انتشار ویدئویی از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حساب کاربری توئیتر خود برای او ابراز دلتنگی کرد. مطیعی با نوشتن بیتی در وصف حاج قاسم، ناراحتی خود از شهادت او را بیان کرد.

گفتنی‌است؛ حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۳ دی ماه سال گذشته بر اثر حمله تروریستی بالگرد‌های آمریکایی و به دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، در فرودگاه بغداد به همراه جمعی از همراهانش به شهادت رسید. پیکر مطهر او پس از تشییع در شهر‌های مختلف کشور‌های عراق و ایران، در گلزار شهدای شهر کرمان که شهر اجدادی سهید سلیمانی بود، آرمید.

بیشتر بخوانید: واکنش توئیتری مداح اهل بیت (ع) به اقامه نماز مسلمانان در مسجد الاقصی

در ادامه ویدئو و توئیت منتشر شده توسط میثم مطیعی را مشاهده می‌کنید:

" این همه یار داده ام از دست کمرم با شهادت تو شکست... جانا! دلم خیلی برایت تنگ شده "

ابراز دلتنگی میثم مطیعی برای حاج قاسم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز دلتنگی میثم مطیعی برای شهید سلیمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..