تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم را به سوی سفر‌های حرفه‌ای جذب کنیم/ گردشگری ما از علم و تکنولوژی روز دنیا عقب نیفتد

مدیر کل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری مطرح کرد؛

لیلا اژدری مدیر کل دفتر همکاری و توافق های ملی گردشگری، در گفت و گو با  خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این روزهای صنعت گردشگری و امکان بازگشت به شرایط پیش از کرونا اظهار کرد: همان طور که می‌دانید یکی از پر آسیب‌ترین صنایع دنیا در دوران کرونا، صنعت گردشگری بود. در کشور ما هم صنعت گردشگری مخصوصاً در بخش روستایی و طبیعت گردی ضرر‌های بسیاری را متحمل شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مشاغل موجود دراین بخش جزو کسب و کار‌های کوچک و استارتاپی هستند، ضرر‌های بیشتری را دیدند. به همین منظور وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درخواست حمایتی همچون امهال اقساط بانک و تعویض حق بیمه کارفرمایی را از دولت داشته تا بتوان اندکی از مشکلات شاغلان این سه رسته کم کرد.

او عنوان کرد: ما تا پایان سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ شاید ورودی‌های گردشگری کمتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم. به همین دلیل باید تحریک تقاضا برای گردشگران داخلی را از یاد نبریم و برای آن برنامه ریزی کنیم.

مدیر کل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری بیان کرد: سال گذشته بالای ۸ میلیون نفر گردشگر ورودی داشتیم؛ به نظر من اگر بخواهیم به آن رقم برسیم شاید چند سال طول بکشد، اما اگر با یک برنامه کلی و دقیق پیش برویم و سفرهایمان را حرفه‌ای کنیم، می‌توانیم زودتر به نتیجه مطلوب برسیم.

اژدری مطرح کرد: برای حرفه‌ای سفر کردن به صورت گروهی نیاز به فرهنگ سازی مناسب میان مردم است که بدانند می‌توانند بهتر سفر کنند و با نقاط ناشناخته آشنا شوند. به نظر من ما دیگر نمی‌توانیم مثل سابق زندگی کنیم چراکه پسا کرونا هرگز شبیه به پیشا کرونا نخواهد بود؛ بنابراین تحت هر شرایطی باید با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی سفر کنیم.

مدیر کل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری عنوان کرد: بسیاری از کشور‌های دنیا با تشکیل گروه‌های فکر در زمینه مجازی و ایجاد بستر‌های مناسب برای آن سعی دارند که در این زمینه پیشروی داشته باشند؛ چرا که در آینده بسیاری از مشاغل در دنیا مجازی خواهد شد.

اژدری گفت: شرکت‌های گردشگری ما هم نباید از علم و تکنولوژی روز دنیا عقب بمانند؛ ما اگر همانند روش‌های سابق و پیشین عمل کنیم هیچ کاری از پیش نخواهیم برد؛ بنابراین هم بخش خصوصی و هم بخش دولتی باید با هم تلاش کنند تا بتوانند بهتر و بهتر پیش بروند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم را به سوی سفر‌های حرفه‌ای جذب کنیم/ گردشگری ما از علم و تکنولوژی روز دنیا عقب نیفتد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..