تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت عجیب سارق معلول از جواهر فروشی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دوربین مدار بسته در جواهراتی شهر ریو گراند د سول برزیل اقدام به سرقت یک ساکن ۱۹ ساله را ضبط کرد. نکته جالب این سرقت شرایط او بود که به دلیل معلولیت روی صندلی چرخ‌دار بود و مشکل شنوایی هم داشت.
به گفته صاحب مغازه سارق معلول به تنهایی و بدون کمک وارد مغازه شد و بدون توجه به مشتری با پاهای خود کاغذی را نشان داد که خواستار پول‌های صندوق است.
بعد از اینکه صاحب مغازه اهمیتی به او نداد، سارق، اسلحه پلاستیکی که بین پاهایش پنهان کرده بود، بیرون آورد و شروع به تهدید کرد. در این ویدئو مشاهده می‌کنید که دست‌های سارق معلول است و او با پاهایش اسلحه کشیده است.
۱۰ دقیقه پلیس از راه می‌رسد و بعد از بازجویی، سارق را آزاد و تحویل خانواده‌اش می‌دهد.

سرقت عجیب سارق معلول از جواهراتی


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت عجیب سارق معلول از جواهر فروشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..