تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنیس بازی بازیکن فوتبال با رضا گلزار؛ آرش برهانی دوران کرونایی را چگونه گذراند؟

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

آرش برهانی، بازیکن سابق استقلال و تیم ملی ایران، که مدتی است در زمینه مربی‌گری فعالیت می‌کند، با انتشار تصویری در اینستاگرام، از نحوه گذراندن دوران کرونایی گفته است.

"كرونا باعث شد كلى فيلم ببينم
بعضى فيلمها واقعا خوب و تاثيرگذار بودن و بعضى هاشونم ٢٠ دقيقه هم نتونستم ببينم و نيمه كاره گذاشتم
فرصت خوبى بود براى لذت بردن از ديدن فيلمهايى كه تا حالا فرصت نكرده بودم ببينم
"

.

امیر روستایی، بازیکن تیم پیکان و پرسپولیس، که سابقه بازی در تیم ملی جوانان کشور را نیز دارد، با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش نوشته است:

"الگو باش...نه درس عبرت...یا بهترین باش...یا اصلا نباش
الحمدلله

.

شجاع خلیل‌زاده، از بازیکنان تیم پرسپولیس تهران، تصویر تعدادی از بازیکنان این تیم را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت.

.

رامین رضاییان، بازیکن تیم ملی ایران، ویدئویی از تنیس بازی با رضا گلزار، خواننده و بازیگر سینما را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

.

فرزاد مجیدی، بازیکن فوتبال و برادر فرهاد مجیدی، که سابقه بازی در تیم‌هایی چون استقلال و تیم ملی ایران را نیز دارد، تصویر زیر را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

.

سپهر حیدری، بازیکن سابق پرسپولیس تهران که اخیرا اعلام کرده از فوتبال جدا شده و در حال حاضر آکادمی فوتبالی را در کیش راه‌اندازی و مدیریت می‌کند، تصویری از پسرش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

.

سارا شیربیگی، بازیکن تیم ملی فوتسال زنان ایران، که بارها عنوان خانم گل فوتسال ایران را کسب کرده و به عنوان یکی از ۱۰ نامزد نهایی کسب عنوان برترین فوتسالیست زن جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز انتخاب شده است، تصویر زیر را به عنوان استوری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

.

سروش احمدی، تکواندوکار ایرانی نیز که دارای مدال‎های طلا، نقره و برنز در این زمینه می‌باشد، استوری زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد.

.

بیشتر بخوانید: پیوستن مسی به جنبش "جان سیاه‌پوستان مهم است"؛ تبریک تولد آرش برهانی به حسن روشن

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنیس بازی بازیکن فوتبال با رضا گلزار؛ آرش برهانی دوران کرونایی را چگونه گذراند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..