تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پمپئو فراخوان جهانی داد

پمپئو که امروز (پنجشنبه) از طریق ویدئو کنفرانس با وزیران کشورهای شرکت کننده در ائتلاف جهانی مبارزه با داعش گفت‌وگو ‌کرده بود، در پیام توییتری نوشت: ما باید همچنان به ریشه‌کن کردن گروه‌ها و شبکه‌های داعش بپردازیم و زمینه ارائه کمک‌های بشردوستانه برای مناطق آزاد شده در عراق و سوریه فراهم کنیم.پمپئو گفت: اقدامات داعش فرقی با ترور ندارد. 

وزیر امورخارجه آمریکا در حالی خواهان ادامه تلاش‌ها برای ریشه کن کردن داعش در عراق و سوریه است که «یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی کل ستاد نیروهای مسلح عراق سه شنبه این هفته از آغاز عملیات گسترده موسوم به "قهرمانان عراق" برای تعقیب هسته‌های باقیمانده گروه تروریستی داعش در استان‌های صلاح الدین و کرکوک خبر داد. 

سخنگوی فرماندهی کل ستاد نیروهای مسلح عراق گزارش داد که با نظارت «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق و ستاد فرماندهی عملیات مشترک، عملیات امنیتی در مناطق جنوب غربی کرکوک در مرز استان‌های صلاح الدین و کرکوک به مساحت ۷۳۸.۵ کیلومتر مربع آغاز شد. 

وی افزود، این عملیات با مشارکت لشکر نهم زرهی و تیپ نیروهای ویژه ستاد ارتش و پلیس فدرال و نیروهای لشکر پنجم و مقر نیروهای پلیس فدرال انجام می‌شود. 

پیش از این مرحله اول عملیات "ابطال العراق" در مناطق مرزی در استان الانبار با هدف پاکسازی این مناطق از عناصر داعش انجام شده و در ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن سال ۹۸) به پایان رسید. 

310 310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پمپئو فراخوان جهانی داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..