تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحمان رضایی مغلوب مدافع عراقی شد/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین فوتبالیست آسیایی تاریخ رقابت‌های سری آ ایتالیا برگزار کرد.

در این نظرسنجی نام 10 فوتبالیست آسیایی برای کسب بهترین بازیکن تاریخ قاره کهن در رقابت‌های سری آ ایتالیا معرفی شد. رحمان رضایی، مدافع سابق تیم ملی کشورمان یکی از این نامزدها انتخاب شد.

امروز (پنجشنبه) این نظرسنجی به پایان رسید که در نهایت علی عدنان، مدافع تیم ملی عراق با کسب 61 درصد آراء به عنوان بهترین فوتبالیست آسیایی تاریخ سری آ انتخاب شد. رحمان رضایی نیز با کسب 34 درصد آراء در رده دوم نظرسنجی قرار گرفت.

256 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحمان رضایی مغلوب مدافع عراقی شد/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..