تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مدیر ارشد توسعه محصولات خدمات رایتل به افشای اطلاعات کاربران

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش ادعا شد که اطلاعات ۵.۵ میلیون از مشترکان اپراتور موبایل رایتل برای فروش در اینترنت منتشر شده است. پس از انتشار این خبر در فضای مجازی، افراد بسیاری خواستار پاسخگویی رایتل به وضعیت پیش‌آمده شدند.

بیشتر بخوانید: اطلاعات ۵.۵ میلیون کاربر رایتل فاش شد

علیرضا شیخ حسنی، مدیر ارشد توسعه محصولات خدمات رایتل با انتشار توئیتی به این خبر واکنش نشان داد. شیخ حسنی در این توئیت نوشت: «در ۵ ماه گذشته تیم امنیت رایتل را تقریبا دو برابر کردیم. با یکی از باگ بانتی‌ها همکاری را شروع کردیم و اتفاقا یکی دوتا باگ به کمک آن‌ها شناسایی و رفع کردیم. از دوشنبه که این دزدی را متوجه شدیم به همه نهاد‌های امنیتی و زیربط اطلاع دادیم و ۷۲ ساعته تیم امنیت مدام پیگیر موضوع هستند».

واکنش مدیر ارشد توسعه محصولات خدمات رایتل به فاش شدن اطلاعات کاربران

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مدیر ارشد توسعه محصولات خدمات رایتل به افشای اطلاعات کاربران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..