تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی بیشتر گالری‌های تهران به دلیل قیام نیمه خرداد/ نمایشگاه یک نقاش در نگارخانه انتظامی

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از چند ماه تعطیلی مستمر اماکن فرهنگی هنری به دلیل شیوع ویروس کرونا، هفته گذشته فعالیت رسمی گالری‌های تهران از سر گرفته شد و بار دیگر هنرمندان و هنردوستان کنار هم گردآمدند.

اما روز جمعه ۱۶ خرداد طبق روال گذشته گالری‌ها افتتاحیه ندارند و دلیل این تعطیلی مناسبت‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد می‌باشد.

تنها نگارخانه انتظامی در تهران میزبان هنرمندان است و نقاشی‌های علی رحیمی را نمایش می‌دهد.

علی رحیمی نقاش، انیماتور و مجسمه ساز است که از سال ۱۳۷۹ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده و پیش از این، دو نمایشگاه انفرادی را تجربه کرده است. او در تابستان سال ۸۹ آثارش را در نگارخانه نامی خانه هنرمندان به نمایش گذاشت و دومین نمایشگاه انفرادی خود را سال ۹۸ در گالری دانشگاه هنر برپا کرد.

تعطیلی بیشتر گالری‌های تهران به دلیل قیام نیمه خرداد/ نمایشگاه یک نقاش در نگارخانه انتظامی

حضور در بینال‌های مختلف و داوری برخی از جشنواره‌های داخلی از دیگر فعالیت‌های وی به حساب می‌آید.

در بخشی از بیانیه این نمایشگاه با عنوان «در امتداد تاریکی» که به قلم علی رحیمی نوشته شده، آمده است:
زیر پا گذاشتن اصول زیباشناسی و ترکیب بندی لزوما چیزی به ارزش یک اثر هنری اضافه نمی‌کند. هر وقت از شلوغی و پیچیدگی‌های دنیای سه بعدی و برنامه نویسی خسته می‌شوم بازگشتی به نقاشی سیاه قلم با مداد می‌کنم، مانند فردی که از شلوغی و ازدحام شهر خسته شده و به عمق طبیعت بکر و وحشی فرار می‌کند. تاریکی و سیاهی جذاب‌تر و راز آلوده‌تر از نور و روشنایی است و اسرار ناگفتنی و هیجان انگیز بیشتری در دل خود دارد. مثل یک سیاهچاله که هیچ کس از درون آن آگاه نیست.

این نمایشگاه که ۳۰ نقاشی از این هنرمند را نمایش می‌دهد روز جمعه ۱۶ خرداد افتتاح شده و تا ۲۰ خرداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی بیشتر گالری‌های تهران به دلیل قیام نیمه خرداد/ نمایشگاه یک نقاش در نگارخانه انتظامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..