تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه نسخه جدید iOS، iPadOS و watchOS برای رفع مشکل امنیتی محصولات اپل

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز اپل بروزرسانی iOS 13.5.1 را برای همه دستگاه‌های پشتیبانی شده منتشر می‌کند. همان‌طور که شماره آن دلالت دارد این یک بروزرسانی کوچک است، اما باید به این نکته توجه کرد که از نظر امنیتی بسیار مهم است.

جیلبریک، مشکل رفع شده در نسخه‌های جدید

در نسخه منتشر شده، آسیب پذیری iOS 13.5 که امکان جیلبریک را فراهم می‌کرد، برطرف شده است. این مشکل تنها پس از مدت کوتاهی بعد از انتشار iOS 13.5 کشف شد. در حالی که برخی از مردم از جیلبریک شدن آیفون خود لذت می‌برند این مسئله می‌تواند دستگاه را بسیار برای سودجویان به هدف آسانی تبدیل کند. به نظر نمی‌رسد که کسی دوست داشته باشد طعمه هکر‌های کلاه سیاه شود. متن دقیق اپل در تصویر زیر ارائه شده است که جزئیات تغییر در مورد بروزرسانی را به تفصیل بیان می‌کند.

بیشتر بخوانید: زمان دقیق عرضه گلکسی M01 و M11 در هند مشخص شد

عرضه نسخه جدید iOS، iPadOS و watchOS برای رفع مشکل امنیتی محصولات اپل

در این متن اپل می‌گوید این بروزرسانی برای دستگاه‌های آیفون 6s و بالاتر، آیپد ایر ۲ و بالاتر، آیپد مینی ۴ و بالاتر و آپیاد تاچ نسل هفتم عرضه شده است.

عرضه نسخه جدید iOS، iPadOS و watchOS برای رفع مشکل امنیتی محصولات اپل

بروزرسانی سیستم‌عامل دستگاه‌های دیگر اپل

همان طور که مشاهده می‌کنید iPadOS 13.5.1 نیز منتشر شده است. این نسخه نیز همان مشکلی را برطرف می‌کند که در iOS 13.5 دیده می‌شد. این مسئله برای watchOS 6.2.6 نیز وجود دارد. در واقع اپل با انتشار این سه‌گانه سعی در رفع مشکل بزرگ امنیتی جیلبریک داشت. برای این که از هجوم سودجویان در دستگاه‌های اپل خود در امان باشید، باید دستگاه‌های خود را در اسرع وقت به روز کنید.

بعضی از قابلیت‌ها شاید برای بعضی کاربران جالب به نظر بیاید اما باید به این مسئله توجه کرد که ممکن است به امنیت اطلاعات شخصی صدمه وارد کند. در نتیجه برای محافظت از اطلاعات شخصی خود حتما سیستم‌عامل دستگاه اپل خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه نسخه جدید iOS، iPadOS و watchOS برای رفع مشکل امنیتی محصولات اپل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..