تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکانس ماندگار از ارتحال امام خمینی (ره) در فیلم «از کرخه تا راین»

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم حاتمی کیا نویسنده و کارگردان نام آشنای ایرانی در یک سکانس از فیلم «از کرخه تا راین» لحظه ارتحال امام خمینی (ره)، تشییع پیکر و عزاداری‌های مردم ایران در روز ۱۴ خرداد را به تصویر کشیده است.

در ادامه می‌توانید فیلم این سکانس را مشاهده نمایید:

گفتنی است فیلم «از کرخه تا راین» محصول سال ۱۳۷۱ است و به سرنوشت قربانیان بمب‌های شیمیایی در جنگ ایران و عراق می‌پردازد. از بازیگران این فیلم می‌توان به علی دهکردی و هما روستا اشاره کرد. موسیقی ماندگار این فیلم هم از آثار مجید انتظامی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکانس ماندگار از ارتحال امام خمینی (ره) در فیلم «از کرخه تا راین»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..