تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصوبه وزارت ارتباطات برای پایان دادن به خدمات ارزش افزوده

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان رگولاتوری، با انتشار پستی در صفحه توئیتری خود اعلام کرد که مصوبه پایان وس به زودی و در روز‌های آینده در دو اپراتور ایرانسل و همراه اول اجرا می‌شود. این مصوبه می‌تواند باعث تغییرات گسترده در ارائه خدمات ارزش افزوده شود. وی همچنین در توئیت خود به این مسئله اشاره کرد که رایتل نیز خدمات ارزش افزوده را متوقف خواهد کرد.

در واقع با اجرا شدن مصوبه مذکور، حواشی صنعت ارزش افزوده به پایان می‌رسد.

حسین فلاح جوشقانی در توئیتر خود نوشت:

"‏۱۵خرداد، مهلت پایانی اپراتور‌ها برای اجرا مصوبه موسوم به ‎پایان وس است بنابر بررسی‌ها، زیرساخت لازم برای اجرا مصوبه ۳۰۰ کمیسیون تنظیم مقررات در همراه اول و ایرانسل آماده است و رایتل بنا دارد کل خدمات ارزش افزوده را متوقف کند. این مصوبه از دوشنبه پیش‌رو، لازم‌الاجراست. #گزارش_به_مردم".

.

.

بیشتر بخوانید: الزام اپراتورها به جبران محاسبه اشتباه هزینه اینترنت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصوبه وزارت ارتباطات برای پایان دادن به خدمات ارزش افزوده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..