تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنج تن از شعرای معاصر همراه اربعینی سریال «سرباز» شدند

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با شروع سفر یحیی شخصیت اصلی سریال «سرباز» که آرش مجیدی ایفای نقش آن را برعهده دارد، به شهر مقدس نجف و کربلا، ۵ تن از شاعران معاصر با او همسفر خواهند شد.

امید مهدی نژاد شاعر مجموعه شعرهای، «بسته پیشنهادی»،«قهوه قندپهلو » و...، مرتضی حیدری آل کثیر؛ شاعر آثاری چون مجموعه شعر «سرفه خونین تفنگی در باد»، «خورشید در عبای تو پیچیده است» و...

محمدرضا وحیدزاده؛ شاعر دو مجموعه شعر «اقرار» و «پیشواز»،مصطفی حسن زاده؛ شاعر مجموعه اشعار «پرسیدن حال تو» و محمدامین اکبری، از شعرایی هستند که در این سفر معنوی او را همراهی خواهند کرد.

گفتنی است سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی هرشب ساعت ۲۰:۵۰ از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنج تن از شعرای معاصر همراه اربعینی سریال «سرباز» شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..