تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک پیمان معادی به مناسبت تولد ۸۳ سالگی بازیگر معروف آمریکایی؛ تصویر دیده نشده از سیامک انصاری ۲۵ سال پیش در چزابه

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱۴ خرداد؛

هنرمندبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: حرف‌های بازیگر نقش مرضیه مقدم، پس از پخش قسمت پایانی بچه مهندس۳؛ استایل جدید و دیده‌نشده از عمو پورنگ 

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

پریناز ایزدیار بازیگر معروف سینما صفحه اینستاگرام خود را با انتشار پستی درباره آتش‌سوزی زاگرس به روزرسانی کرد.

هنرمند

سیامک انصاری هنرمند طنز سینما و تلویزیون عکسی قدیمی از چهره خود را با کاربران به اشتراک گذاشت و نوشت: 

«بیست و پنج سال پیش؛ سفر به چزابه. روح رسول جان ملاقلی پور شاد»

هنرمند

پیمان معادی بازگیر معروف کشورمان در استوری اینستاگرامش، ضمن انتشار عکسی از مورگان فریمن، تولد ۸۳ سالگی این هنرمند آمریکایی را تبریک گفت که در ادامه تصویر آن را مشاهده می‌کنید.هنرمند

آرش میراحمدی بازیگر سریال های طنز و برنامه های کودک در اینستاگرام خود ویدئویی را منتشر کرده و نوشت:

«بعد از نگهبانی و آشپزی و یکم معدن و نونوایی، بازیگری سخت‌ترین کاره»

هنرمند

مازیار فلاحی خواننده خوش صدای دنیای موسیقی صفحه اینستاگرام خود را با انتشار پست تازه‌ای به روز رسانی کرد. در متن این پست نوشت:

«اگر از من بپرسند چه زمان قصد بازنشستگی دارم. می‌گویم هم اکنون هم بازنشسته هستم. من آن چیزی را که سرگرم انجامش هستم کار نمی‌دانم»

هنرمند

علی ضیا مجری معروف رسانه ملی به دنبال آتش‌سوزی جنگل‌های زاگرس پست صفحه مشکی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

هنرمند

نگار جواهریان هنرپیشه معروف سینما و تلویزیون متن جالب و خواندنی را در صفحه اینستاگرامش  با کاربران به اشتراک گذاشت و نوشت:

«من به خوبی‌ها نگاه کردم و عوض شدم
من به خوبی‌ها نگاه کردم
چرا که تو خوبی و این همه‌ی اقرارهاست.
بزرگ‌ترین اقرارهاست. ــ
من به اقرارهایم نگاه کردم
سالِ بد رفت و من زنده شدم
تو لبخند زدی و من برخاستم»

هنرمند

پانته آ بهرام بازیگر توانمند سینما صفحه شخصی خود را با انتشار تصویری از درختان بلوط به روزرسانی کرده و آن را نماد پایداری و مردمان زاگرس خواند.

هنرمند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک پیمان معادی به مناسبت تولد ۸۳ سالگی بازیگر معروف آمریکایی؛ تصویر دیده نشده از سیامک انصاری ۲۵ سال پیش در چزابه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..