تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش شهربانی کل کشور از جایگاه امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ + عکس

همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، صفحه منتسب به ایشان با انتشار گزارشی از جایگاه امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ به روزرسانی شد.

تصویری دیده نشده از گزارش شهربانی کل کشور از جایگاه امام در سال ۱۳۴۲به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سالروز رحلت جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی، صفحه منتسب به امام خمینی(ره) تصاویری از گزارش شهربانی کل کشور از جایگاه امام در سال ۱۳۴۲ را منتشر کرد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید: نقشه ترور امام خمینی (ره) توسط بختیار به روایت افسر موساد 

در این نامه محرمانه اطلاعات دقیق و جزئی از شخصیت و زندگی امام خمینی(ره) دیده می‌شود که آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

تصویری دیده نشده از گزارش شهربانی کل کشور از جایگاه امام در سال ۱۳۴۲

گزارش شهربانی کل کشور از جایگاه امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ + عکس

گزارش شهربانی کل کشور از جایگاه امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ + عکس 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش شهربانی کل کشور از جایگاه امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..