تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وان پلاس لانچر 4.4.2 با برخی تغییرات منتشر شد

وان‌پلاس روز گذشته از انتشار نسخه‌ی جدید لانچر ویژه‌ی خود با نام وان‌پلاس لانچر (OnePlus Launcher) خبر داد که تا پیش از این در حال گذراندن فاز بتا بود. نسخه‌ی جدید که با نام وان‌پلاس لانچر ۴/۴/۲ شناخته می‌شود میزبان دو قابلیت جدید شده است تا ناوبری در بخش‌های مختلف آن ساده‌تر شود. همچنین به‌روزرسانی جدید باعث می‌شود جست‌و‌جو برای اپلیکیشن‌ها در گوشی‌های وان‌پلاس به‌شکلی ساده‌تر انجام گیرد. 

نسخه‌ی جدید وان‌پلاس لانچر آیکون‌های ناوبری جدیدی را برای منوی Recents به‌نمایش می‌گذارد. بدین ترتیب هنگامی که در حال جابه‌جایی بین اپلیکیشن‌ها باشید، آیکون اپلیکیشن‌ها را در بخش زیرین صفحه مشاهده خواهید کرد. این آیکون‌ها در بخش زیرین پنجره‌ی خود اپلیکیشن‌ها جای گرفته‌اند.

وان پلاس لانچر OnePlus Luncher 4.4.2

پیش‌تر امکان دیدن آیکون‌های موردبحث در بخش بالای پنجره‌ی اپلیکیشن‌ها وجود داشت. در بخش بالای پنجره‌های موردبحث نام هر اپلیکیشن به‌همراه منوی سه‌نقطه‌ای دیده می‌شد. با این‌حال به‌لطف انتشار به‌روزرسانی جدید وان‌پلاس لانچر، در بخش بالایی پنجره‌ها تنها نام اپلیکیشن به‌چشم خواهد خورد و در بخش زیرین آن‌ها نیز ردیفی از آیکون اپلیکیشن‌ها را مشاهده خواهید کرد. آیکون‌های موردبحث همچون اسلایدر عمل می‌کنند، بنابراین اگر انگشت خود را روی آیکون‌ها بکشید می‌توانید در بین اپلیکیشن‌های مختلف ناوبری کنید. وان‌پلاس از این طریق تلاش کرده است روند جابه‌جایی در بین اپلیکیشن‌ها را ساده‌تر و جذاب‌تر کند.

منوی سه‌نقطه‌ای شناور به‌طور کامل حذف و با یک ژست حرکتی جایگزین شده است. از این پس می‌توانید با نگه‌داشتن انگشت خود روی پنجره‌ی هر اپلیکیشن‌، گزینه‌هایی را که پیش‌تر ازطریق منوی سه‌نقطه‌ای قابل‌دسترس بودند پیدا کنید. این گزینه‌ها شامل مواردی نظیر قفل‌کردن اپلیکیشن، حالت اسپلیت اسکرین و اطلاعات هر اپلیکیشن می‌شوند. افزون بر این‌ها لانچر جدید وان‌پلاس میزبان گزینه‌ای جدید با نام Close Apps شده است. این گزینه همانطور که از نامش پیدا است می‌تواند در آن واحد تمامی اپلیکیشن‌ها را ببندد. پیش‌تر این کار ازطریق آیکون X انجام می‌شد.

وان پلاس لانچر OnePlus Luncher 4.4.2 

تغییر درخورتوجه دیگر وان‌پلاس لانچر ۴/۴/۲ در قابلیت Quick Search اعمال شده است. از این پس می‌توانید در همان حین که انگشت خود را به‌سمت بالا می‌کشید تا منوی اپلیکیشن‌ها باز شود، انگشت را برای چند لحظه نگه دارید تا بخش Quick Search بالا بیاید. با انجام این کار به‌طور مستقیم وارد صفحه‌ای خواهید شد که باکس کوچکی برای جست‌و‌جو دارد و ازطریق آن می‌توانید با وارد کردن نام اپلیکیشن‌ها به‌دنبال آن‌ها بگردید. وان‌پلاس می‌گوید نسخه‌ی ۴/۴/۲ لانچرش دسترسی به بخش Quick Search را ازطریق یک دست، بسیار ساده‌تر می‌کند. هم‌اکنون امکان دانلود وان‌پلاس لانچر ۴/۴/۲ ازطریق فروشگاه پلی استور وجود دارد. برای دانلود لانچر موردبحث وارد این لینک شوید.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد وان‌پلاس لانچر ۴/۴/۲ دارید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وان پلاس لانچر 4.4.2 با برخی تغییرات منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..