تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خمینی(ره)؛ تنها در غربت، مظلوم در وطن

انقلاب با نفس و بیان امام همه گیرشد وبه نتیجه رسید والا نه روشنفکران راه به جایی می بردند و نه مبارزین زیرزمینی. با پیروزی انقلاب حملات شروع شد؛ ازتجزیه طلبی تا ترور و جنگ تحمیلی و عشق مردم عادی به این مرد، مملکت را از تجزیه و فروپاشی نجات داد ولی خواص با او چنان کردند که به  صدا در آمد و گفت: «سعدی ازدست دوستان فریاد.»

یک روزهم روحش ازاین جهان پرکشید و رفت اما.... عملکرد گروهی به ظاهر طرفدار و در باطن نامحرم و نااهل چنان با اختلاس و تبعیض و.... همراه شده که نسل جدید را نسبت به امام بدبین کرده و باعث شده، اشتباهات به نام حرکت امام نوشته شود وامام زیرسوال برود.

تنها باید گفت که امام خمینی عزیز، ما شرمنده ایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خمینی(ره)؛ تنها در غربت، مظلوم در وطن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..