تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«در آغوش قلب ها»؛ نمونه کوچکی از علاقه مردم جهان به امام خمینی (ره)

«در آغوش قلب ها» نمونه کوچکی از عمق علاقه آزادگان جهان به امام خمینی (ره)به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «در آغوش قلب ها» نمونه کوچکی از عمق علاقه آزادگان جهان به امام خمینی (ره) است. کتابی که در آن خاطراتی از مردم و علاقه مندان امام راحل در افغانستان گردآوری شده است.

این کتاب شامل ۳۴ قطعه از خاطرات فرهنگیان و فعالان ادبی و فرهنگی افغانستان و ۵۵ قطعه سروده از شاعران این کشور درباره امام خمینی (ره) است.

مجموعه‌ای از تصاویر مربوط به برگزاری جلسات رحلت امام (ره) در روستا‌ها و شهر‌های افغانستان از دیگر بخش‌های جذاب این کتاب است.

کتاب «در آغوش قلب ها» نوشته محمد سرور رجایی از سوی دفتر نشر معارف چاپ و راهی بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««در آغوش قلب ها»؛ نمونه کوچکی از علاقه مردم جهان به امام خمینی (ره)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..