تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاده‌ای که رانندگی در آن جرات می‌خواهد!

 رانندگی به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که مناظر هیمالیا بخاطر زیبایی‌های حیرت انگیز و تماشایی مشهور هستند، اما جاده‌های منتهی به این مناظر اینگونه نیستند. جاده‌های هند در این کوه و همچنین بخشی از آن در کشور نپال از جمله کشنده‌ترین و مرگبارترین جاده‌های جهان به شمار می‌روند.

برخی از گردشگران با سفر به این نقطه دیدنی در جهان ضمن تماشای این مناظر بکر و دیدنی، حس ماجراجویی خود در تجربه این جاده‌های خطرناک و بدون ایمنی را ارضاء می‌کنند. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است گروهی از این گردشگران را که با کامیون در حال تجربه یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های کو‌های هیمالیا هستند نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اقدام باورنکردنی راهب هندو برای غلبه بر کرونا!

در این ویدئو این کامیون که مملو از مسافر است در حال عبور از یک جاده کوهستانی خطرناک دیده می‌شود. هنوز مشخص نیست این ویدئو در جاده‌های کدام دو کشور (هند یا نپال) تهیه شده است، اما بنا به گفته «سود‌ها رامان»، یکی از ماموران اداره جنگلبانی هند این ویدئو در بخش کوهستانی کشور نپال تهیه شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاده‌ای که رانندگی در آن جرات می‌خواهد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..