تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رمز موفقیت امام خمینی (ره) در بیان سردار قاسم سلیمانی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان به مناسبت سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی (ره)، کانال تلگرامی منتسب به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویدئویی از صحبت‌های این سردار رشید اسلام برگرفته از منش و سیره زندگی امام خمینی (ره) منتشر کرد. 

در این ویدئو سردار سلیمانی به  نکته مهم در سخنرانی امام خمینی (ره) و همراهی مردم با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: «در روز اول که هیچ کس با امام (ره) نبود، گفت، خدا و روز آخر که همه ملت، یعنی تمامی ملت‌ها بودند، امام (ره) فرمود خدا؛ این رمز موفقیت امام خمینی (ره) بود.»

شما در ادامه این گزارش می‌توانید، ویدئوی کامل سخنرانی سردار قاسم سلیمانی را مشاهده و دریافت کنید.

براساس این گزارش، در ویدئوی منتشر شده‌ای دیگر از سردار حاج قاسم سلیمانی، به بخشی از بازدید شهید سپهبد سلیمانی از مناطق سیل زده خوزستان و صحبت‌های مردم با این شهید اسلام اشاره شده است.

در این ویدئو یکی از اهالی خونگرم جنوب، خطاب به سردارمی‌گوید: «اگر می‌خواهید موفق باشید، در کارها، در اقتصاد و درهمه چیز، مثل خمینی (ره) باشید.»

شما در ادامه می‌توانید، ویدئو کامل این گفتگو را مشاهده و دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: ساده زیست، ساده سخن گفت و به هر دری زد تا مردمش در آسایش باشند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رمز موفقیت امام خمینی (ره) در بیان سردار قاسم سلیمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..