تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا بهاییان به تشکیلات محیط زیست علاقه‌مند هستند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های اخیر تشکیلات بهائی، جاسوسان زیادی را غیر از ارگان‌های نظامی در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، هنری و زیست‌محیطی به کار گرفته است؛ اما چرا؟ چرایی این موضوع به امنیت ملی و براندازی حکومت مربوط می‌شود.

۱) «بیت‌العدل» در فلسطین اشغالی که مقر تشکیلات اصلی بهاییان است و تصمیمات برای این فرقه منحرف در آنجا گرفته می‌شود، سالانه در پیام‌های مختلف، تبلیغات را «رگ حیات» این تشکیلات عنوان کرده و از اعضای تشکیلات می‌خواهد در پوشش مؤسسات خیریه، سمن‌ها، گروه‌های فعال زیست‌محیطی و ... به تبلیغ این فرقه و در نهایت براندازی نظام جمهوری اسلامی و تشکیل حکومت بهایی بپردازد؛ البته باید بگوییم طبق نقشه اساس این تشکیلات، تنها مقصد براندازی ایران نیست و قصد براندازی کل حکومت‌ها را دارند.

جاسوسان زیست‌محیطی با تأسیس مؤسسه‌های به اصطلاح مردم‌نهاد با بودجه بیت العدل و ارتباط با سازمان‌های دولتی، عضوگیری می‌کنند. تشکیلات این سازمان به نحوی در ارتباط‌گیری با مراکز دولتی عمل می‌کند که شهروندان با مشاهده حمایت و حسن‌نیت این مراکز جهت بهبود وضعیت محیط زیست، داوطلبانه به این مؤسسات غیردولتی گرایش پیدا می‌کنند و بدون اطلاع از نقشه آنها، به تمام دستورات عمل می‌کنند.

۲) بهاییان که صورت دیگری از صهیونیست‌ها یا به عبارتی جاسوسان ان‌ها هستند، با کنکاش در منابع اقلیمی ـ نژادی با ایجاد آشوب‌ها، فتنه‌ها، برانگیختن احساسات و اضطراب از شرایط بد زیست‌محیطی از طریق از بین بردن زنجیره حیات، منابع درمانی گیاهی و انبار‌های طبیعی خوراکی، و ارسال آن‌ها برای اربابان خود، زمینه را برای تشکیل اتاق فکر و از بین بردن حاکمیت و به خطر انداختن امنیت ملی ایجاد می‌کنند.

کمبود‌ها و آسیب دیدن محیط زیست و همچنین بهبود آنها، در استحکام پایه‌های حاکمیت هر جامعه‌ای مؤثر است؛ به همین خاطر بهاییان علاقه وافری به این مهم دارند و متأسفانه ایران تبدیل به بهشتی برای اینگونه جاسوسان شده است.

آن‌ها با این پیام که نظم فعلی عالم بشریت نتوانسته ثروت‌های عظیم کره زمین را مدیریت کند، در زمان فعلی ـ شیوع کرونا ـ با تبلیغ در روستا‌های مختلف دنیا مانند روستای «موتیباستی» در نپال و نمونه‌های دیگر در کشور‌های آفریقایی و آسیایی، اقدام به جذب نیرو‌های فعال زیست‌محیطی می‌کنند؛ فعالانی که از سطح سواد بالا هم بی‌بهره‌اند.

۳) تشکیلات بهایی بر تکیه بر این باور افراد را با بهاییت اشنا و جذب می‌کند که نژاد انسانی مستلزم تغییرات اساسی است؛ تغییراتی که بطور کامل وابستگی تمام عناصر و روابط متقابل با محیط طبیعی را منعکس می‌کند و برای حفظ بقای بشر زندگی درونی آن‌ها مانند زندگی محیطی آن‌ها باید شکل بگیرد.

به همین علت تشکیلات هیچ گاه برای برپایی فتنه‌ها به دنبال جذب نیرو‌هایی که از اطلاعات و سطح سواد بالا برخوردار هستند، نمی‌روند.

با کمی جستجو درمی‌یابیم سر تیم‌های رسانه‌ای ان‌ها جهت جذب علاقمندان به محیط زیست اقدام به فعالیت‌هایی همچون، ایران گردی با دوچرخه مثل " بابک شاداب "که در حال حاضر صفحه اینستاگرامش بسته شده و بسیار حمایت میشد و یا با تبلیغ گیاه خواری (وگن) و ترفندهایی، اعضای فریب خورده را جهت حمله به کشتارگاه‌های دام یا قصابی‌ها تحریک میکنند.

البته در آموزه‌های بهاییت گیاهخواران به اینگونه خشونت‌ها تلویحاً تشویق میشوند همانند "نسیم نجفی اقدم " فعال بهایی شبکه‌های مجازی که به علت حمله مسلحانه به مقر ساختمان یوتیوب توسط پلیس کشته شد؛ این خانم بار‌ها صفحاتش در شبکه‌های مجازی به علت ترویج خشونت و حمله به مراکز کشتار دام بسته شد. با توجه به آنچه گفته شد مشخص می‌شود که این تحریکات مختص ایجاد آشوب در ایران نیست و در همه جای دنیا ادامه دارد.

شناخت روند تبشیری بهاییت در شناخت حرکات مذبوحانه این فرقه، جنگ‌های روانی (که در شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی پایه ریزی میکنند) و ایجاد شناخت ریشه‌ای فتنه‌ها بسیار کمک میکند.

منبع:فارس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا بهاییان به تشکیلات محیط زیست علاقه‌مند هستند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..