تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی با اپلیکیشن همراه بانک مهریران

افتتاح حساب آنلاین نوین‌ترین و هوشمندانه‌ترین خدمت بانک مهر ایران است. این فرایند اولین‌بار در ایران به‌طورکامل و بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری به شعب، در اپلیکیشن پیاده‌سازی شده است. تنها با نصب برنامه‌ی «مهریران» می‌توان آنلاین حساب باز کرد. پس از اتمام مراحل افتتاح حساب، کارت بانکی مشتری ازطریق شرکت پست به او تحویل داده خواهد شد.

در مهریران، می‌توانید رمز همراه بانک را کاملا غیرحضوری و بدون نیاز به مراجعه به شعبه دریافت کرد. درصورت فراموشی رمز اول یا دوم کارت، امکان دریافت بدون نیاز به مراجعه به خودپرداز یا شعب بانک، فراهم شده است که اهمیت بسیار زیادی در تجربه‌ی کاربر خواهد داشت. 

در اپلیکیشن مهرایران، قابلیت‌های متنوعی برای بانکداری الکترونیک در نظر گرفته شده که می‌تواند نیاز بسیاری از کاربران را برطرف کند. برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن، همراه معرفی ویدئویی زومیت باشید:

تماشا در آپارات

دانلود اپلیکیشن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی با اپلیکیشن همراه بانک مهریران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..