تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح خانم بازیگر درباره اسکورتش در روز‌های کرونایی

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش ویدئویی در فضای مجازی دست به دست شد که در آن اسکورت عجیب بهنوش بختیاری بازیگر معروف سینما و تلویزیون توسط چند بادیگارد به تصویر کشیده شد. این ویدئو واکنش بسیاری از کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.

بختیاری پس از این جریان با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی اینستاگرامش درباره حواشی ایجاد شده توضیحاتی داد؛ او عنوان کرد که این بادیگاردها از سوی گروهی که میزبان پروژه‌ بوده، برای جلوگیری از تجمع افراد و ممانعت از شیوع بیشتر ویروس کرونا، حضور یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اسکورت عجیب خانم بازیگر در روزهای کرونایی

خانم بازیگر در ویدئویی که منتشر کرد دلیل حضور تیم محافظتی در فیلم حاشیه‌ساز اخیر را جلوگیری از هرگونه اختلال در حضور او سر صحنه فیلم‌برداری عنوان کرد. بختیاری گفت که تا کنون محافظ شخصی نداشته و نخواهد داشت.

در ادامه پست و ویدئوی منتشر شده توسط بهنوش بختیاری را مشاهده می‌کنید:

" بادیگارد و اسکورت ندارم و نخواهم داشت

عزیزانم ما در مشهد فیلم‌برداری داشتیم و به دلیل وجود کرونا تیم تشریفات اسکورت و بادیگارد لطف کردن گذاشتن که مردم تجمع نکنن که انتقال کرونا راحت نباشه. این قضیه هم بخاطر امنیت گروه فیلمبرداری ما بود هم بخاطر مردم. ما هرجا میریم اون نهاد یا شرکت یا ارگان خودشون بادیگارد گذاشتن واین جزو کار‌های تشریفاته و مربوط به ما نمیشه

من شخصا نه بادیگارد دارم نه اسکورت

اسکورت من خداست "

توضیح خانم بازیگر درباره اسکورتش در روز‌های کرونایی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح خانم بازیگر درباره اسکورتش در روز‌های کرونایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..