تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غارت فروشگاه اپل توسط سودجویان اعتراض‌های اخیر آمریکا

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از این که یکی از شهروندان رنگین پوست آمریکایی توسط افسر پلیس این کشور به طرز فجیعی کشته شد، مردم به شدت عصبانی شدند و به اعتراض پرداختند. اکنون مقامات آمریکا در حال شنیدن صدای فریاد افرادی هستند که به نژادپرستی اعتراض دارند. در این میان اتفاقات بسیاری افتاده که ویدئوهای آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اقدام جدید توئیتر در اعتراض به نژادپرستی در آمریکا

به تازگی ویدئویی در اینترنت دست به دست می‌شود که حمله بعضی افراد به فروشگاه اپل را نشان می‌دهد. در این ویدئو شیشه‌های شکسته شده این فروشگاه و گوشی‌های اپل دیده می‌شوند که توسط افراد مختلف به سرقت می‌روند. در ادامه ویدئوی غارت فروشگاه اپل توسط معترضان آمریکایی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غارت فروشگاه اپل توسط سودجویان اعتراض‌های اخیر آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..