تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرآیند عضویت و بیمه هنرمندان تجسمی به صورت مجازی انجام می‌شود

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در راستای اهداف و سیاست‌های موسسه توسعه هنر‌های تجسمی معاصر مبنی بر به کارگیری فناوری‌های نوین و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی به هنرمندان از یک سو و با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فرآیند ثبت نام در سایت موسسه به طور کامل و بدون نیاز به حضور هنرمندان راه اندازی شده است.

 یکی از اهداف این کار، حذف مراجعات حضوری است و هنرمندان با مراجعه به سایت می‌توانند فرآیند عضویت، بیمه هنرمندان و دیگر خدمات را به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام دهند.

هنرمندان می‌توانند از تاریخ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ با مراجعه به سایت موسسه به نشانی www.civa.ir به صورت کاملا غیرحضوری، تمامی فرآیند‌های ثبت نام، تکمیل اطلاعات شخصی، تکمیل اطلاعات هنری، عضویت، صدورکارت عضویت، بیمه هنرمندان، تمدید کارت عضویت و... را به صورت اینترنتی و حداکثر ظرف مدت سه روز کاری انجام دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرآیند عضویت و بیمه هنرمندان تجسمی به صورت مجازی انجام می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..