تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت منتشر شد

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، فراخوان و مقررات شانزدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر کرد که بر این اساس جشنواره در دو زمان هفته دفاع مقدس و هفته بسیج برگزار می‌شود.

شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در دو بخش مسابقه و جنبی برگزار می‌شود که بخش‌های رقابتی آن شامل «مدافعان سلامت»، «جشنواره جشنواره‌ها» و انتخاب استانیِ بخش «فیلمسازان بسیجی» ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه مقارن با هفته دفاع مقدس برگزار و ثبت نام برای متقاضیان حضور در این بخش از ۲۰ خرداد در سایت جشنواره آغاز می‌شود، آخرین مهلت ارسال اثر ۳۰ مردادماه ۱۳۹۹ است.

سایر بخش‌های رقابتی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شامل «بخش اصلی مسابقه (بین المللی)»، «بخش ویژه سیدالشهدای مقاومت (بین‌المللی)»، «بخش فیلم به معنای مطلق (بین‌المللی)»، «بخش فیلمنامه با عنوان «روایت قلم» (بین‌المللی)»، «بخش پژوهش‌های سینمایی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مقاومت و بیداری اسلامی و نقد آثار فیلم و سینما (بین المللی)» و «بخش فیلمسازان بسیجی (انتخاب برگزیدگان ملی)» یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج برگزار خواهد شد که بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره، ثبت نام برای متقاضیان حضور در این بخش‌ها از ۲۰ خرداد در سایت جشنواره آغاز می‌شود و آخرین مهلت ارسال اثر ۵ مهرماه ۹۹ در نظر گرفته شده است.

 اطلاع رسانی دیگر بخش‌های جشنواره (جنبی) شامل نشست های تخصصی موضوعی («فیلمنامه-نویسی»، «کارگردانی»، «جلوه های ویژه»، «سینمای سامری» و «فقه و سینما»)، «مرور بر سینمای سامری»، «مراسم اهدای نشان رسول»، «بزرگداشت‌ها و نکوداشت‌ها»، «جلسات نقد و بررسی آثار»، «هفته‌های فیلم در خارج از کشور»، «نمایشگاه عکس و تصویر (متناسب با موضوعات جشنواره)» و ... به پیشنهاد دبیر و تایید شورای سیاستگذاری، اجرایی در سایت جشنواره به آدرس www.moqavematfilmfest.irصورت خواهد گرفت.

متن کامل فراخوان را اینجا بخوانید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..