تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لو رفتن اطلاعات و تصاویر جدید از اندروید ۱۱

لو رفتن اطلاعات و تصاویر جدید از اندروید ۱۱به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها خبرهای زیادی از نسخه جدید سیستم عامل گوگل، اندروید ۱۱ شنیده می‌شود. در روزهای اخیر گوگل اعلام کرد که این سیستم عامل قرار است به صورت آزمایشی رونمایی شود.

بیشتر بخوانید: معرفی اندروید ۱۱ بتا به تاخیر افتاد

تصاویر فاش شده اسناد توسعه‌دهنده اندروید، بهترین نگاه از منوی دکمه پاور جدید اندروید ۱۱ را در اختیار ما قرار می‌دهند. این منو می‌تواند مجموعه‌ای از میانبر‌های جدید خانه هوشمند به نام "Quick Controls" باشد که می‌تواند همه چیز را از چراغ‌های هوشمند گرفته تا قفل‌ها و ترموستات‌ها در کنار گزینه‌های پرداخت، دکمه‌های استاندارد خاموش و راه‌اندازی مجدد کنترل کند.

بر اساس گزارش XDA Developers، از ماه مارس همه ما می‌دانیم که چنین میانبر‌هایی در رابط کاربری اندروید جدید قرار خواهند گرفت، اما به تازگی، آخرین تصاویری که به ما ایده بهتر می‌دهند که ظاهر منوی جدید به صورت کلی چگونه خواهد بود. دکمه‌های موجود "خاموش"، "راه‌اندازی مجدد"، "تصویر صفحه" و "اضطراری" موجود در بالای صفحه میانبر به Google Pay جابجا شده‌اند، مشابه آنچه در ماه مارس به گوگل Pixel اضافه شد.

لو رفتن اطلاعات و تصاویر جدید از اندروید ۱۱

بخش عمده صفحه نمایش، با این کنترل‌های خانگی هوشمند گرفته شده است. Android Police گزارش می‌دهد که با بهره‌برداری از هر یک از آن‌ها، وسایل خانه هوشمند مربوطه را روشن یا خاموش خواهید کرد و فشارهای طولانی گزینه‌های بیشتری را به شما می‌دهد یا شما را مستقیماً به برنامه خانه هوشمند متصل می‌کند. همان‌طور که در تصاویر لو رفته مشخص شده، یکی از تصاویر نشان می‌دهد که یک خوراک دوربین خانگی هوشمند حتی می‌تواند مستقیماً در این منو تعبیه شود.

گوگل در نظر داشت که اندروید ۱۱ را سوم ژوئن معرفی کند، اما این رویداد را تا پایان هفته به تعویق انداخت. هنوز مشخص نیست که این رویداد برای چه زمانی دوباره تنظیم خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لو رفتن اطلاعات و تصاویر جدید از اندروید ۱۱»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..