تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار خودرو زیر ذره بین بازرسان سازمان صمت استان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار خودرو در سطح این استان خبر داد و گفت: بازار خودرو زیر ذره بین بازرسان سازمان رصد و پایش می شود.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ، علی تشنه دل در دومین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی استان با بیان این مطلب گفت: به مالکان و مسئولان تمامی انبارها و پارکینگ های عمومی و مجتمع های تجاری و نمایشگاه داران اتومبیل و نمایندگی های فروش خودرو هشدار می دهیم که هرگونه اختصاص فضا برای احتکار و دپوی خودرو جرم بوده و این افراد نیز شریک جرم در احتکار خودرو خواهند بود.
وی در این نشست که بمنظور بررسی عملکرد برخی اتحادیه های صنفی برگزار شده بود تصریح کرد: لازم است که از پذیرش خودروهای بدون پلاک در این پارکینگ ها و انبارها خودداری شود و در صورت وجود و رویت خودروهای فاقد پلاک به عنوان دپو و احتکار تلقی می شود و به عنوان معاونت و شراکت در تخلف به مراجع تعزیری معرفی خواهند شد.
سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: این طرح نظارتی با توجه به شرایط حاکم بر بازار و ضرورت ساماندهی موضوعات مرتبط با خودرو در سطح بازار و بمنظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان و کاهش التهاب بازار و همچنین جلوگیری از دپوی خودروهای خریداری شده در سطح استان اجرا می شود.
وی تاکید کرد: هرگونه تحویل خودرو به خریداران منوط به الصاق پلاک بر روی خودرو بوده و نمایندگی ها از تحویل خودروی بدون پلاک و یا تحویل دستی پلاک به خریداران خودداری کنند.
علی تشنه دل در پایان ضمن دعوت از هم استانی های عزیز در اجرای این طرح نظارتی یادآور شد: مردم عزیز در صورت مشاهده دپوی خودرو صفر کیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ ها و حاشیه شهر مراتب را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در میان بگذارند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار خودرو زیر ذره بین بازرسان سازمان صمت استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..