تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویداد آنلاین GDC با ۳۰ درصد تخفیف برای بازی‌سازان ایرانی

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ این تخفیف به بازی‌سازان ایرانی براساس توافق و تعامل صورت گرفته میان بنیاد ملی بازی­‌های رایانه­‌ای و بخش تجاری رویداد آنلاین GDC 2020  ارائه می‌شود.

هزینه­ شرکت در این رویداد با احتساب تخفیف ۳۰ درصد برای بازی‌سازان ایرانی ۴۴ یورو محاسبه خواهد‌ شد و اعضای ساختار حمایتی «همگرا» بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، می­‌توانند پس از ثبت نام از اعتبار خود برای دریافت هزینه شرکت در رویداد استفاده نمایند.

اعضای همگرا و فراهمگرا برای دریافت لینک تخفیف می­‌توانند ایمیل خود را به آدرس hamgara@ircg.ir ارسال کنند و با توجه به ظرفیت محدود برای استفاده از این تخفیف، توصیه می­‌شود نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین بازی‌سازانی که عضو همگرا یا فراهمگرا نیستند نیز می‌­توانند با ثبت‌نام در فراهمگرا از این تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

رویداد آنلاین GDC با ۳۰ درصد تخفیف برای بازی‌سازان ایرانی

لازم به ذکر است دسترسی و تماشای سخنرانی­‌های آنلاین این رویداد در ایام برگزاری آن رایگان و از طریق این لینک قابل دریافت است.

رویداد GDC معتبرترین رویداد علمی، تخصصی و تجاری صنعت بازی­‌های رایانه­‌ای است که هر ساله در فصل تابستان در شهر سانفرانسیسکو آمریکا برگزار می­‌شود و سازندگان بازی از سراسر دنیا با گردهمایی در این رویداد به انتقال تجربیات، حل مسائل و شکل­‌دهی آینده صنعت بازی­‌های رایانه‌­ای می‌­پردازند. این رویداد امسال تحت تاثیر شیوع بیماری کووید ۱۹ طی روز‌های ۱۳ تا ۱۸ مرداد ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویداد آنلاین GDC با ۳۰ درصد تخفیف برای بازی‌سازان ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..