تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیسبوک ترامپ را به کارمندانش ترجیح داد؛ قبل از فروش آیفون خود این ۸ کار را انجام دهید؛ قابلیت ارسال دارو توسط اتومبیل‌های خودران فراهم شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از علاقه‌مندان به اخبار فناوری و دستگاه‌های مدرن هستید و امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌ دریچه فناوری نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

در پی افزایش تنش‌ها میان ترامپ و توئیتر، یکی از مقامات آلمان با انتشار پستی از این پلتفرم دعوت کرد تا به کشور آلمان نقل مکان کند.

داربی مک‌دویت، کارگردان بخش داستانی بازی Assassin's Creed Valhalla، در صحبت‌های اخیر خود پرده از علت تغییر شکل سلاح اصلی اساسین‌ها برداشت.

گروه بازی‌سازی The 343 Industries اعلام کرد که آن‌ها عنوان Master Chief Collection را در نیمه اول ژوئن به دست طرفداران می‌رسانند.

جدیدترین آمار منتشر شده در فضای مجازی، از افزایش ۶۳۰ درصدی حملات سایبری در دوران شیوع ویروس کرونا خبر می‌دهد.

شرکت نورو توانست با کمک داروخانه زنجیره‌ای CVS قدم جدیدی در توسعه فعالیت اتومبیل‌های خودران بردارد.

قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۱۲ خرداد را مشاهده می‌کنید.

در این گزارش به ۸ کار واجب پیش از فروش آیفون می‌پردازیم و آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

تصاویر پس‌زمینه ۱۲ خرداد را از طریق صفحه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران جوان دریافت کنید.

به تازگی گزارشی در فضای مجازی منتشر شده است که به ما از روز و ساعت عرضه گلکسی M01 و M11 در هند خبر می‌دهد.

شواهد حاکی از آن است که فیسبوک مخالفت کارمندان به دنبال عدم حذف پست خشونت‌آمیز ترامپ را نادیده گرفته و اهمیتی به آن‌ها نداده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیسبوک ترامپ را به کارمندانش ترجیح داد؛ قبل از فروش آیفون خود این ۸ کار را انجام دهید؛ قابلیت ارسال دارو توسط اتومبیل‌های خودران فراهم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..