تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با کدام نرم افزارها می‌توان احراز هویت سجام را غیرحضوری انجام داد؟

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، در جدیدترین پست خود به ثبت‌نام سجام و شیوه احراز هویت غیرحضوری اشاره کرد. وی با انتشار یک توئیت به نحوه احراز هویت غیرحضوری در فعالیت بورسی با استفاده از نرم‌افزار‌های آپ و سیگنال اشاره کرد.

امیر ناظمی در توئیتر خود نوشت:

"برای ثبت‌نام سجام و احراز هویت غیرحضوری در فعالیت بورسی و آزادسازی سهام عدالت می‌توانید از اپلیکیشن‌های سیگنال و آپ استفاده کنید.

برای دولت الکترونیکی لازم نیست دولت خودش برای هر کاری اپلیکیشن تولید کند، تنها کافی است از ابزار‌های بخش خصوصی به صورت رقابتی استفاده کند. "

برای دولت الکترونیکی لازم نیست دولت خودش برای هر کاری اپلیکیشن تولید کند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با کدام نرم افزارها می‌توان احراز هویت سجام را غیرحضوری انجام داد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..