تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوش منظره‌ترین منطقه چین از ترسناک‌ترین تاب جهان رونمایی کرد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یونیانگ لونگانگ منطقه‌ای خوش منظره در چونگ کینگ چین است که در آن ترسناک‌ترین تاب جهان ساخته شده است و این منطقه را به هیجان انگیزترین خانه در جهان تبدیل کرده است. این تاب عظیم به وسیله یک اهرم تا ارتفاع ۷۰۰ متر بلندی دارد و با سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت تاب می‌خورد.

سوپر تاب جهان شامل یک چرخ با قوس ۱۰۰ متری است که از آن کابل‌های فلزی چرخان آویزان است. سرعت و مسائل ایمنی این وسیله هیجان‌انگیز در حال بررسی است و در پایان ماه آینده افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اقدام خطرناک مرد هندوستانی با حمام کردن مار شاه کبرا!

سازنده آن در خصوص تاب گفت: برای اطمینان گردشگران ما از امنیت این سازه، ساختار فولادی با بالاترین عملکرد ایمنی در جهان و از فناوری‌های پیشرفته مانند جوشکاری بدون درز استفاده کردیم. این وسیله همچنین ضد رعدوبرق و ضد الکتریسیته است و می‌تواند در برابر زلزله ۱۰ ریشتری نیز مقاومت کند. حداکثر سه نفر می‌توانند همزمان روی تاب‌ سوار شوند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوش منظره‌ترین منطقه چین از ترسناک‌ترین تاب جهان رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..