تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان دقیق عرضه گلکسی M01 و M11 در هند مشخص شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش، شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که به ما از آمدن گلکسی M01 و M11 به هندوستان در اواخر ژوئن خبر می‌داد. اکنون اخبار دیگری منتشر شده است که به ما حتی زمان مشخص‌تری برای عرضه این دو دستگاه می‌دهد. بر اساس این اخبار قرار است دستگاه‌های مذکور دوم ژوئن در ساعت ۱۲ شب عرضه شوند.

رویدادی برای عرضه دو دستگاه مقرون به صرفه

افشای زمان دقیق برای عرضه این دستگاه هنوز دور از انتظار است، زیرا به نظر نمی‌رسد سامسونگ برای عرضه دو دستگاه مقرون به صرفه یک رویداد برگزار کند. با این وجود ما حتی به یک فیلم تبلیغاتی برنامه‌ریزی شده برای رونمایی رسمی از این دستگاه‌ها نیز راضی هستیم که زمان عرضه آن‌ها را به ما اطلاع دهد. از طرف دیگر ما حتی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که فهرست مذکور را به صورت آنلاین مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید: کنسول PS4 بیش از ۱۱۰ میلیون دستگاه فروش کرد

زمان دقیق عرضه گلکسی M01 و M11 در هند مشخص شد

مشخصات دستگاه جدید سامسونگ

ما احتمالاً خودمان Galaxy M01 را بیشتر مورد توجه قرار خواهیم داد، زیرا برخلاف M11، برگه مشخصات آن هنوز کاملاً منتشر نشده است. توسط خبری که به تازگی فاش شده و اطلاعات جدیدی در اختیار ما قرار داده ما انتظار داریم این دستگاه مقرون به صرفه از یک صفحه نمایش ۵.۷۱ اینچی ال‌سی‌دی با وضوح ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسلی استفاده کند. همچنین قرار است درون این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۴۳۹ همراه با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده شود. همه این موارد باید درون یک بدنه به ابعاد ۱۶۴.۳ در ۷۰.۸۶ در ۹.۸ میلی‌متر قرار بگیرند.

زمان دقیق عرضه گلکسی M01 و M11 در هند مشخص شد

همچنین انتظار می‌رود در M01 از یک دوربین دوگانه استفاده شود که احتمالا شوتر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و دیافراگمی برابر F/۲.۲ دارد. یک سنسور تشخیص عمق شوتر اصلی ۲ مگاپیکسلی را همراهی می‌کند. در بخش جلویی نیز ما شاهد یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم F/۲.۲ هستیم. باقی مشخصات و جزئیاتی که ما می‌دانیم شامل بلوتوث ۴.۲، وای‌فای b/g/n، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، صدای Dolby Atmos، رابط کاربری One UI و قابلیت قفل صورت است. هنوز مشخص نیست که آیا ما در این دستگاه اسلات میکرو‌اس‌دی خواهیم داشت، اما اخبار جدید ادعا می‌کنند که حافظه قابل توسعه در M01 وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان دقیق عرضه گلکسی M01 و M11 در هند مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..