تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خاطرات و دیدگاه‌ها» منتشر خواهد شد

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

محمود حکیمی نویسنده کودک و نوجوان در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتشار کتاب جدیدش گفت: کتاب جدیدم هنوز منتشر نشده است کتابم با عنوان « خاطرات و دیدگاه ها »  مراحل  پایانی انتشار را سپری می کند.هم اکنون غلط گیریهای کتاب به پایان رسیده است، این کتاب در انتشارات آروند منتشر خواهد شد البته قیمت کاغذ بالاست اگر ناشر کاغذ به دستش برسد کتابم رامنتشر می کند.

نویسنده کودک و نوجوان ادامه داد: کتابم با عنوان «خاطرات و دیدگاه‌ها» حدود ۱۲ خاطره را دربرمی گیرد. این خاطرات، خاطرات رجال از زمان قاجار تاکنون هستند. علاوه برخاطرات رجال، خاطرات ادیبان و شاعران را هم در کتاب آورده ام و دیدگاه هایشان را بیان کردم. البته تمام خاطرات رجال، ادیبان و شاعران را در کتاب «خاطرات و دیدگاه‌ها» نیاورده ام تنها قسمت‌هایی از خاطراتشان را ذکر کردم که برایم جالب بود. این بخش از خاطرات را از کتاب‌های خاطراتشان انتخاب کردم و در کتاب «خاطرات و دیدگاه‌ها» آوردم که از جمله این خاطرات می‌توان به خاطرات ناصرالدین شاه و خاطرات ملیجک اشاره کرد.

حکیمی گفت:کتاب «خاطرات ودیدگاه ها» الان هم منتشر می شود البته میزان تیراژ کتابم بسیار پایین خواهد بود الان تیراژ کتاب های نویسندگان به دلیل گرانی کاغذ بسیار پایین است نمی دانم کتاب « خاطرات و دیدگاه ها » با چه تیراژی منتشر خواهد شد.تا سه، چهار سال پیش تیراژ کتاب هایم کمتر از سه هزار نسخه نبود الان به دلیل وضعیت بد اقتصادی تیراژ کتاب ها هم کاهش یافته است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خاطرات و دیدگاه‌ها» منتشر خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..